Vorige week waren het in mijn buurt "sales" in de kringloopwinkel.
Denk dat ze wat teveel kledij op voorraad kregen en grote kuis deden.
Een week lang was er een apart zaaltje waar alles aan 1 euro/stuk was.
Even binnen gelopen en ja hoor, toch enkele leuke zaken gescoord,
een 4-tal rokken en 2 jurken, een legging...
Deze mooie jurk bijvoorbeeld:
En een mooie zwarte rok, even over de jurk aangetrokken.
Sales in de kringloop :-))
Sales in de kringloop :-))
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Re: Sales in de kringloop :-))
Mooie jurk
Rik 
, die rok zie ik niet zo goed, donkere kleur, zwart zeker(??)... Aja die is langer dan de jurk, nu zie ik het...

Groeten
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Het stond boven de foto

Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Ja niet goed gekeken Rik.. Inderdaad bij nader inzien, er staat wel degelijk een zwarte rok boven jouw jurk
aangetrokken..... Groeten..

Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...