Thuiswerk outfit van de dag
Re: Thuiswerk outfit van de dag
Mijn outfit vandaag
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Hallo,
Waarom "Guilty pleasure"? Al die vrouwen die in broeken lopen vinden dat vanzelfsprekend omdat ze "geeMANcipeerd" zijn.
Het wordt tijd dat wij als mannen "e-VROUW-ciperen" want uiteindelijk is de rok in oorsprong een heren kledingstuk hoor!
Ga maar terug naar de bijbel: de vrouwen in de harem van de koningen droegen "harembroeken" .
Toch: altijd een panty of kousen aan: zodra de temperatuur boven de 20C komt loop ik in mijn kilt lekker met blote benen hoor!
Ik draag 6 van de 7 dagen in de week al meer dan 10 jaar een kilt, en dat bevalt mij prima.
Krijg er ook regelmatig leuke reacties op. En een enkele keer minder leuke.
Waarom "Guilty pleasure"? Al die vrouwen die in broeken lopen vinden dat vanzelfsprekend omdat ze "geeMANcipeerd" zijn.
Het wordt tijd dat wij als mannen "e-VROUW-ciperen" want uiteindelijk is de rok in oorsprong een heren kledingstuk hoor!
Ga maar terug naar de bijbel: de vrouwen in de harem van de koningen droegen "harembroeken" .
Toch: altijd een panty of kousen aan: zodra de temperatuur boven de 20C komt loop ik in mijn kilt lekker met blote benen hoor!
Ik draag 6 van de 7 dagen in de week al meer dan 10 jaar een kilt, en dat bevalt mij prima.
Krijg er ook regelmatig leuke reacties op. En een enkele keer minder leuke.
Ieder z’n ding hè. Ik draag een rok graag met panty’s en kousen.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Ik verwijder na enige tijd foto’s. Helaas is deze website dermate slecht beveiligd, dat robots de foto’s massaal kunnen downloaden. Als je in je dashboard kijkt, kun je zien bij bijlagen hoe vaak sommige foto’s zijn gedownload, in mijn geval sommige tienduizenden keren. De foto van donderdag inmiddels al 424 keer. Ik zit er niet op te wachten dat een foto van mij ergens in een magazine belandt dus na een weekje haal ik hem eraf.
Jammer genoeg klopt dit volledig en ik vrees dat daar weinig tegen te beginnen valt.
Wie foto's van mij wil zien in rok/jurk (thuis en/of in het openbaar) kan gerust zijn emailadres achterlaten in een PM bericht aan mij.
Graag met kort woordje als kennismaking.
Ik zou net zoals Alex hierboven ook niet graag hebben dat mijn foto's heel het web rondgaan.

Wie foto's van mij wil zien in rok/jurk (thuis en/of in het openbaar) kan gerust zijn emailadres achterlaten in een PM bericht aan mij.
Graag met kort woordje als kennismaking.
Ik zou net zoals Alex hierboven ook niet graag hebben dat mijn foto's heel het web rondgaan.

Je moet je realiseren, dat je in het publieke deel van het forum je foto's plaatst.Alex schreef: ↑30 mar 2025 09:15 Ik verwijder na enige tijd foto’s. Helaas is deze website dermate slecht beveiligd, dat robots de foto’s massaal kunnen downloaden. Als je in je dashboard kijkt, kun je zien bij bijlagen hoe vaak sommige foto’s zijn gedownload, in mijn geval sommige tienduizenden keren. De foto van donderdag inmiddels al 424 keer. Ik zit er niet op te wachten dat een foto van mij ergens in een magazine belandt dus na een weekje haal ik hem eraf.
Een aantal onderdelen is alleen voor leden en daar is het risico veel kleiner
een fervent rokdrager