outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Aangenaam dragen zo'n gebreide jurk

Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Ja da's zo Rik, ik heb er ook één aan..een gebreide jurk.. Ook met lange mouwen, en met split op de zijkant van mijn benen...
Goed voor deze tijd van t jaar, een gebreide jurk of rok...
Groeten...
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1739977508106_copy_425x716.jpg (87.71 KiB) 8256 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Helamaal me eens. Gebreide trui- jurken zitten heerlijk.
Ik heb ook een paar Sweaterjurken.
Ik heb ook een paar Sweaterjurken.
Mijn rok vandaag, ook al een oudere rok .. En nylons... Groeten
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1740351585987_copy_311x418.jpg (19.63 KiB) 7556 keer bekeken
-
- BlurPhoto1740315538779_copy_333x432.jpg (25.23 KiB) 7567 keer bekeken
-
- BlurPhoto1740315212874_copy_385x766.jpg (115.82 KiB) 7567 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Kortrokje,
Als ik het zo zie heb jij wel een enorme collectie rokken en jurken.
Ik zou er bijna jaloers op worden.
Maar ja, jij draagt ze ook al lang. Ik ben pas kort geleden begonnen en heb nog niet zo veel, maar ik garandeer je dat ik mijn collectie dusdanig ga uitbreiden dat ik er keuzestress van kan krijgen.
Je kent die uitspraak wel he als je voor een volle kledingkast gaat staan en dan verzucht: "Ik heb niets om aan te trekken". hihihihi
Maar ja, jij draagt ze ook al lang. Ik ben pas kort geleden begonnen en heb nog niet zo veel, maar ik garandeer je dat ik mijn collectie dusdanig ga uitbreiden dat ik er keuzestress van kan krijgen.
Je kent die uitspraak wel he als je voor een volle kledingkast gaat staan en dan verzucht: "Ik heb niets om aan te trekken". hihihihi
Vandaag een bloemetjesbloes met blauwe denim rok.
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Mooie rok én bloes Rik...
Groeten
Ja Januca ik koop al rokken en jurken sindsJanuca schreef: ↑24 feb 2025 09:54 Kortrokje,
Je kent die uitspraak wel he als je voor een volle kledingkast gaat staan en dan verzucht: "Ik heb jurkenniets om aan te trekken". hihihihi
1995 zo ongeveer...
Indertijd bij Neckermann en Quelle.. Als Neckermann en Quelle stopten ben ik bij bleubonheur en blancheporte beginnen kopen en daarna ontdekte ik Bonprix en daar koop ik sindsdien voornamelijk mijn rokken en jurken...
Groeten en succes met je nog te komen aankopen...
Ja Januca ik koop al rokken en jurken sindsJanuca schreef: ↑24 feb 2025 09:54 Kortrokje,
Je kent die uitspraak wel he als je voor een volle kledingkast gaat staan en dan verzucht: "Ik heb jurkenniets om aan te trekken". hihihihi
1995 zo ongeveer...
Indertijd bij Neckermann en Quelle.. Als Neckermann en Quelle stopten ben ik bij bleubonheur en blancheporte beginnen kopen en daarna ontdekte ik Bonprix en daar koop ik sindsdien voornamelijk mijn rokken en jurken...
Groeten en succes met je nog te komen aankopen...
Mijn rok der avond om boodschappen te doen, een oude rok.... Meer dan 20 jaar oud deze rok...een rok met rits achteraan en split ...
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1741032569691.jpg (126.08 KiB) 4194 keer bekeken
-
- BlurPhoto1741032522455.jpg (116.38 KiB) 4194 keer bekeken
-
- BlurPhoto1741032710517.jpg (6.79 KiB) 4194 keer bekeken