outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Leuk nachthemd Kortrokje.
Ik slaap normaal in een T-shirt, maar jouw nachthemd is zo leuk dat ik in de verleiding kom om er ook maar een of meer te komen.
Het staat zoveel leuker dan zo een saai t-shirt.
Ik slaap normaal in een T-shirt, maar jouw nachthemd is zo leuk dat ik in de verleiding kom om er ook maar een of meer te komen.
Het staat zoveel leuker dan zo een saai t-shirt.
Ja ik draag al heel lang nachtkleedjes, is makkelijk.. Zit makkelijk. Dus..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn slaapkleed vorige nacht..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Ik ben het daar helemaal mee eens. Lange nachthemden slapen heerlijk. Genoeg variatie. Zelf heb ik voornamelijk heren nachthemden.
Ja inderdaad een slaapkleedje is heel aangenaam om dragen.. Ik draag al jaaaaaaaren slaapkleedjes... Groeten
Deze outfit werd het voor de kerst
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Mooie rok Rik... Fijne kerstdagen en feestdagen..
Groeten
- peetpeterpetra
Kerst kledij.
Voor het eerst niet een beetje half half (spijkerbroek onder spijkerrokje), maar helemaal in lange rok, panty, BH, truitje en laarsjes bij de familie. Mijn (volwassen) zoons zagen mij voor het eerst in mijn nieuwe, vrije kledingkeuze.
Ik zeg bewust niet "als vrouw", omdat ik vindt dat een man, net als een vrouw, mag dragen wat hij wil!
Let niet op mijn hoofd haha, gezonde spanning is af te lezen denk ik...
Voor het eerst niet een beetje half half (spijkerbroek onder spijkerrokje), maar helemaal in lange rok, panty, BH, truitje en laarsjes bij de familie. Mijn (volwassen) zoons zagen mij voor het eerst in mijn nieuwe, vrije kledingkeuze.
Ik zeg bewust niet "als vrouw", omdat ik vindt dat een man, net als een vrouw, mag dragen wat hij wil!
Let niet op mijn hoofd haha, gezonde spanning is af te lezen denk ik...
We will rok you
Mooie combinatie Petra. Het staat je goed.
Nog commentaren van je zoons gehad? Hoe vonden ze het?
Ach, en de spanning op je gezicht valt best mee hoor.
Ik denk dat we allemaal last hebben van gezonde spanning als je je anders gekleed vertoont.
Groetjes van Januca
Nog commentaren van je zoons gehad? Hoe vonden ze het?
Ach, en de spanning op je gezicht valt best mee hoor.
Ik denk dat we allemaal last hebben van gezonde spanning als je je anders gekleed vertoont.
Groetjes van Januca
- peetpeterpetra
Dankjewel Januca,
Nee, geen rare blikken of een vraag. Ook (nog) geen mening gehoord. De 'sfeer' was ook niet anders dan anders.
Gek is dat eigenlijk, dat je negatief commentaar verwacht, of opmerkingen als 'weddenschap verloren?'
Nee, geen rare blikken of een vraag. Ook (nog) geen mening gehoord. De 'sfeer' was ook niet anders dan anders.
Gek is dat eigenlijk, dat je negatief commentaar verwacht, of opmerkingen als 'weddenschap verloren?'
We will rok you