outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Januca

Re: outfit van de dag

Bericht door Januca »

Leuk nachthemd Kortrokje.

Ik slaap normaal in een T-shirt, maar jouw nachthemd is zo leuk dat ik in de verleiding kom om er ook maar een of meer te komen.
Het staat zoveel leuker dan zo een saai t-shirt.
Kortrokje

Bericht door Kortrokje »

Januca schreef: 14 dec 2024 08:52 Leuk nachthemd Kortrokje.

Ik slaap normaal in een T-shirt, maar jouw nachthemd is zo leuk dat ik in de verleiding kom om er ook maar een of meer te komen.
Het staat zoveel leuker dan zo een saai t-shirt.
Ja ik draag al heel lang nachtkleedjes, is makkelijk.. Zit makkelijk. Dus..👍👋
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Kortrokje

Bericht door Kortrokje »

Mijn slaapkleed vorige nacht..
Bijlagen
IMG_20241215_095237_copy_1675x2844.jpg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Niek

Bericht door Niek »

Ik ben het daar helemaal mee eens. Lange nachthemden slapen heerlijk. Genoeg variatie. Zelf heb ik voornamelijk heren nachthemden.
Kortrokje

Bericht door Kortrokje »

Niek schreef: 23 dec 2024 15:52 Ik ben het daar helemaal mee eens. Lange nachthemden slapen heerlijk. Genoeg variatie. Zelf heb ik voornamelijk heren nachthemden.
Ja inderdaad een slaapkleedje is heel aangenaam om dragen.. Ik draag al jaaaaaaaren slaapkleedjes... Groeten
Rik

Bericht door Rik »

Deze outfit werd het voor de kerst
Clipboard_12-25-2024_01.jpg
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Kortrokje

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 25 dec 2024 16:57 Deze outfit werd het voor de kerst Clipboard_12-25-2024_01.jpg
Mooie rok Rik... Fijne kerstdagen en feestdagen..
Groeten
peetpeterpetra

Bericht door peetpeterpetra »

Kerst kledij.

Voor het eerst niet een beetje half half (spijkerbroek onder spijkerrokje), maar helemaal in lange rok, panty, BH, truitje en laarsjes bij de familie. Mijn (volwassen) zoons zagen mij voor het eerst in mijn nieuwe, vrije kledingkeuze.
Ik zeg bewust niet "als vrouw", omdat ik vindt dat een man, net als een vrouw, mag dragen wat hij wil!

Let niet op mijn hoofd haha, gezonde spanning is af te lezen denk ik...
PSX_20241229_024500.jpg
We will rok you ;)
Januca

Bericht door Januca »

Mooie combinatie Petra. Het staat je goed.
Nog commentaren van je zoons gehad? Hoe vonden ze het?

Ach, en de spanning op je gezicht valt best mee hoor.
Ik denk dat we allemaal last hebben van gezonde spanning als je je anders gekleed vertoont.

Groetjes van Januca
peetpeterpetra

Bericht door peetpeterpetra »

Dankjewel Januca,

Nee, geen rare blikken of een vraag. Ook (nog) geen mening gehoord. De 'sfeer' was ook niet anders dan anders.

Gek is dat eigenlijk, dat je negatief commentaar verwacht, of opmerkingen als 'weddenschap verloren?'
We will rok you ;)
Plaats reactie