micro skirt
Re: micro skirt
Mooie combinatie Niek. Staat je goed.
Mooie rok Niek..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Dit is denk ik mijn kortste rokje. Geen micro maar al akelig kort. Hier op de foto nog wat extra naar beneden getrokken, hij draagt eigenlijk korter.
Laatst gewijzigd door Alex op 16 aug 2024 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Maar dit jurkje doet er niet veel voor onder qua lengte…
Hier moet je een ‘sheer to waist’ panty onder dragen, anders zie je het versterkte broekje van de panty er onderuit komen. Hold-ups of jarretels zijn in ieder geval geen optie.
Hier moet je een ‘sheer to waist’ panty onder dragen, anders zie je het versterkte broekje van de panty er onderuit komen. Hold-ups of jarretels zijn in ieder geval geen optie.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mooi Alex, heel mooi en het staat je goed.
mooie combinatie Beer 63
maarrrrr, wel je benen bij elkaar houden als je gaat zitten, en niet te diep bukken, he.

maarrrrr, wel je benen bij elkaar houden als je gaat zitten, en niet te diep bukken, he.

Niet omcommentaar te geven maar dit is volgens mij een mini skirt
site zegt.:
Micro Skirt Short skirt, barely covers the buttocks. 10-12 inch
Maar andere 10,5 inch
12 inch is 30,48 cm, en 10,5 inch 26,67 cm, maar er bestaan nog kortere van 20-22 cm lang bv.
@beer63
Hoe lang is die rok?
Een rok van 20-22 cm. kan je toch geen rok meer noemen.
Dat valt bij mij in de categorie "brede ceintuur". hihihihi

Dat valt bij mij in de categorie "brede ceintuur". hihihihi