Hoe kun je maat van een Panty zien? (geen etiket)
Hoe kun je maat van een Panty zien? (geen etiket)
Meeste panty's hebben geen etiket zover ik weet, hoe kun je de maat nu te weten komen als je die niet (meer) weet?
Re: Hoe kun je maat van een Panty zien? (geen etiket)
Gewoon, even passen.
Je hebt toch destijds je eigen maat gekocht? En als die toendertijd niet paste toen je ‘m uit de verpakking hebt gehaald, waarom zou je ‘m dan bewaard hebben?
Je hebt toch destijds je eigen maat gekocht? En als die toendertijd niet paste toen je ‘m uit de verpakking hebt gehaald, waarom zou je ‘m dan bewaard hebben?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Een panty dat niet past? Dat lijkt me sterk is rekbare stof.
Wel kan ie te strak zijn, maar een panty hoort ook strak dus wanneer is het te strak?
Wel kan ie te strak zijn, maar een panty hoort ook strak dus wanneer is het te strak?
Nou Jonathan, dat alles past is zeker niet waar.
Goedkopere panty's worden vaak aangeboden als 'one size' en passen zolang je in de maten X, M en L valt.
Ben je wat langer of forser helaas pindakaas.
Er zijn overigens wel panty's in grote maten. Ikmzie ze genoeg bij de Zeeman en de Hema.
Bij de wat duurdere merken vind je op de verpakking ook vaak een maattabel.
Heb je panty al gepast en blijkt die te klein, dan lekker wegdoen.
John
Goedkopere panty's worden vaak aangeboden als 'one size' en passen zolang je in de maten X, M en L valt.
Ben je wat langer of forser helaas pindakaas.
Er zijn overigens wel panty's in grote maten. Ikmzie ze genoeg bij de Zeeman en de Hema.
Bij de wat duurdere merken vind je op de verpakking ook vaak een maattabel.
Heb je panty al gepast en blijkt die te klein, dan lekker wegdoen.
John
Als dat zo zou zijn, dan had je de vraag toch niet gesteld?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Als je lange benen hebt en het broekstuk (kruis) ergens aan je knietjes komt.... dan is ie te klein
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.