outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Knoopje bovenaan los en rits ongeveer voor de helft los. Dan instappen en optrekken.
Ja da's eigenlijk het makkelijkst DiKo... Als je de rok volledig los maakt, is het voor iemand met mijn omvang niet makkelijk om die knoopjes bovenaan toe te krijgen heb ik al ondervonden.. Maar voor een slanke figuur is dat geen probleem... Ik heb ook jurken die volledig open gaan vooraan of achteraan... Maar een jurk is geen rok natuurlijk.. Een jurk trekt men makkelijk aan . Daar moet je niet instappen, die trek je gewoon over je hoofd en that's it ..
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mooie rok Januca ,een cargorok , ik heb er ook zo één zoiets zoals de uwe.. Maar die van mij is blauw dacht ik...
Groeten
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn outfit van 30 augustus met mooi weer tijdens mijn crossdress dag. Fijn om zo nu en dan ook lekker opgemaakt in rok een dagje te shoppen, deze dag naar Groningen geweest voor leuke winter outfit.
Eigenlijk een crossdresser maar ga ook graag met panty en rok de deur uit.
Vandaag zo naar het strand geweest in het heerlijke spanje
Mooie rok en blouse Famke. . Sexy ook . Je ziet er geweldig uit .
Groeten .
Mooie jeansrok beer63..
Groeten..
Mijn rok gisteren, een jeansrok, een oudere rok reeds .. Deze rok zit nu momenteel wel héél ruim .. Deze is een maat 50.. Ik zit momenteel op maat 46/48... Ik ben de laatste jaren nogal wat kilo's kwijtgeraakt.. maat 48 vaste tailleband, maat 46 elastische tailleband, soms zelfs 44. .
Groeten
Groeten
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1727449519122_copy_327x742.jpg (138.4 KiB) 444 keer bekeken
-
- BlurPhoto1727449546810_copy_396x754.jpg (141.3 KiB) 444 keer bekeken