outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Mooi DiKo.... Jeansrokken zijn toch leuke rokken hé... Ja en nylons met jartelles zijn de max... Heerlijk...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Nice Diko! Ik ben ook fan van jarretelkousen. Uit luiheid draag ik ze te weinig..
Mijn outfit vandaag lijkt er wel wat op
Mijn outfit vandaag lijkt er wel wat op
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mijn jurk deze avond om uit te gaan..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Vandaag Kleedje van Villa met enkel laarsjes en netkousen.
Laatst gewijzigd door Rene op 05 okt 2024 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi René.. Neem je dan een handtas mee?Want er zijn blijkbaar geen zakken in die jurk...
Groeten
[quote=Kortrokje post_id=30239 time=1726837042 user_id=1376
Mooi René.. Neem je dan een handtas mee?Want er zijn blijkbaar geen zakken in die jurk...
Groeten
[/quote]
Heb recent een klein tasje aangeschaft dat makkelijk om de schouder kan. Bij kouder weer ook gewoon zakken van een jas.
Groeten
[/quote]
Heb recent een klein tasje aangeschaft dat makkelijk om de schouder kan. Bij kouder weer ook gewoon zakken van een jas.
[/quote]
Ah ok Rene...
Vandaag waarschijnlijk de laatste mooie zonnige dag van dit jaar. Daarom vandaag ook maar voor de laatste keer een lekker kort rokje aan, grappig T-shirt , blote benen en slippers.
De foto is van eerder deze week. Heb van de zon genoten.
De foto is van eerder deze week. Heb van de zon genoten.
Mooie rok DiKo... Rits vooraan helemaal tot beneden gebruik jij die zo, dat je die volledig opent, die rok, of maar gedeeltelijk als je erin stapt om aan te trekken? Groeten..