RokkenRob schreef: ↑16 aug 2024 09:57
Als je begrip wilt voor je aandoening, zet er dan een link bij naar ASS.
Dan kunnen anderen ook begrip voor je opbrengen.
Voor de anderen, geldt hetzelfde: ga niet als een klein kind jammeren, maar gebruik even Google.
Dan kom je al gauw achter wat ASS betekent/inhoud.
Ik had wel degelijk Google gebruikt maar kwam hier uit: Antisynthetase Syndrome. Iets helemaal anders.
Er is een onderdeel in dit forum genaamd 'Wie ben ik', waar je je kan voorstellen Jonathan. Dat had kunnen bijdragen aan meer begrip, zonder de vervelende opmerkingen in dit draadje. Want eerlijk, ook ik was al lang afgehaakt, weliswaar stilzwijgend.
Voor de anderen, geldt hetzelfde: ga niet als een klein kind jammeren, maar gebruik even Google.
Maar dat is slechts mijn mening, want ik vind dat de laatste tijd de vriendelijkheid hier op het forum sterk achteruit gaat.
We zijn hier toch om onze kleding keuze kenbaar te maken en/of te laten zien.
Rob
Eventueel onvriendelijke reacties kwamen we vooraleer iemand weet had van die ASS hoor.
Als dat niet geweten is komen Jonathan's berichten zeer eigenaardig over....
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Maar dat is slechts mijn mening, want ik vind dat de laatste tijd de vriendelijkheid hier op het forum sterk achteruit gaat.
Rob
Dacht dat ASS een algemeen bekende afkorting is?
Inderdaad ik hoop niet dat hier een BAN politie of "uitsmijter" actief hoeft te worden zoals op veel andere fora.
Johnathan72,
Als je begrip wilt voor je aandoening, zet er dan een link bij naar ASS.
Dan kunnen anderen ook begrip voor je opbrengen.
Rob
Rob, je hebt 100% gelijk, ook al heb ik niet vermeld dat ik aan "Asperger" lijd, zij het in een vrij lichte vorm. Ik vind niet dat de maatschappij zich aan mij moet aanpassen maar ik wel aan hun, ook al draag dagelijks een rok... Dat genoegen neemt niemand mij ooit af...