Rok of jurk naar uitvaart?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
jonathan7

Rok of jurk naar uitvaart?

Bericht door jonathan7 »

Dragen jullie ook een rok of jurk naar een uitvaart/uitvaartdienst?
Op internet wordt dit kledingstuk wel genoemd bij de vrouw maar bij de man wordt alleen een broek genoemd aan de andere kant er staat ook nergens dat het niet mag.

Al moet ik dit eigenlijk ook niet te letterlijk nemen denk ik er staat inmers : wat draag je naar een uitvaart en niet wat MOET je dragen naar een uitvaart en aangezien NL een vrij land is.
Niek

Re: Rok of jurk naar uitvaart?

Bericht door Niek »

Ik zou met name kijken naar wie die begrafenis is. En hoe de familie aankijken tegen jou. Kennen ze jou als de man met de Rok?
Jij moet in ieder geval niet het middelpunt worden van de belangstelling. Om dat te voorkomen kun je een broek aantrekken.
jonathan7

Bericht door jonathan7 »

En wat doe jij? Wat zou jij doen?

En als het goed is kijken/horen mensen te kijken naar de dienst en zien ze dus amper wat je aan hebt, de mensen die de dienst geven zullen waarschijnlijk meer zien van de mensen in de zaal.
WesleyN

Bericht door WesleyN »

Altijd een zwarte broek en een wit overhemd met of zonder colbert. Ik ga naar een begrafenis of crematie. Dan heb ik niet de behoefte om mijn zin door te drijven. Voor een rok of een jurk pak ik mijn eigen momenten.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
elliss

Bericht door elliss »

Ik wens niet meer te reageren op diegene die zulke threats start die uiteindelijk nergens toe leiden...
Je kan beter groot zijn in kleine dingen...
Alex

Bericht door Alex »

elliss schreef: 03 sep 2024 19:05 Ik wens niet meer te reageren op diegene die zulke threats start die uiteindelijk nergens toe leiden...
Helemaal eens. Wellicht kan een beheerder er wat in betekenen….
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jonathan7

Bericht door jonathan7 »

elliss schreef: 03 sep 2024 19:05 Ik wens niet meer te reageren op diegene die zulke threats start die uiteindelijk nergens toe leiden...
Ik zou in dat geval zeggen, voeg daad bij je woord, ipv. een reactie te plaatsen dat je niet meer wilt reageren, maar daardoor dus alsnog reageert. :lol:
(don´t feed the troll)
Plaats reactie