micro skirt
-
micro skirt
zijn er hier ook mannen die micro skirts dragen? ik zelf durf dat niet echt aan, ben bang dat dan toch het middendeel (bal e pennis) eronderuit floept.
Re: micro skirt
Gewoon een korte rok. Mensen hoeven niet te zien wat er onder zit. Dat weten ze toch al. Ik draag ook geen sexy ondergoed.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
-
en hoeveel cm is dat?
Voor mij is het kortste waarmee ik me buiten waag 45 cm.
In de tuin en binnenshuis mag het ook een 36 cm zijn.
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
-
Mijne is zo'n 35-37 cm, draag ze trouwens wel op de heup, niet op de taile.
Een microskirt is echter 20-28 cm, overigens vind ik die zelf het wordt skirt amper waardig, ceintuurband zou ik een betere titel vinden.
Een microskirt is echter 20-28 cm, overigens vind ik die zelf het wordt skirt amper waardig, ceintuurband zou ik een betere titel vinden.
-
-
Strings vinden veel mensen juist wel sexy ondergoed. Maar dat draag ik dus niet. Gewoon een katoene slip van een paar Euro's (uit een set onderbroeken). Ik denk dat daar de meeste mensen niet van onder de indruk zullen zijn. En eigenlijk is het mij niet om sexy te zijn. Ik denk na over wat ik aantrek. Ik moet het mooi vinden. En wat een ander daarvan vindt. Dat is niet belangrijk.jonathan72 schreef: ↑18 jul 2024 13:20En wat is sexy ondergoed?, ik persoonlijk vind ondergoed, strings etc. per definitie niet sexy.
Een rok is voor veel mensen een ingewikkeld kledingstuk. Ook als vrouwen het dragen. Begrijpen veel mensen niet de bedoeling waarom mensen rokken dragen. Voor de meeste is het dragen van een rok omdat men zich daarbij goed voelt en het een mooi kledingstuk vindt. Niet om iemand te versieren.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
-
tja vind eerlijk gezegd geen enkel ondergoed heel sexy, ben ook weleens op een naaktstrand geweest, heb wel naar wat geslachtsdelen gekeken (kijken, NIET gluren) maar was niet echt onder de indruk./WesleyN schreef: ↑19 jul 2024 17:57Strings vinden veel mensen juist wel sexy ondergoed. Maar dat draag ik dus niet. Gewoon een katoene slip van een paar Euro's (uit een set onderbroeken). Ik denk dat daar de meeste mensen niet van onder de indruk zullen zijn. En eigenlijk is het mij niet om sexy te zijn. Ik denk na over wat ik aantrek. Ik moet het mooi vinden. En wat een ander daarvan vindt. Dat is niet belangrijk.jonathan72 schreef: ↑18 jul 2024 13:20En wat is sexy ondergoed?, ik persoonlijk vind ondergoed, strings etc. per definitie niet sexy.
Een rok is voor veel mensen een ingewikkeld kledingstuk. Ook als vrouwen het dragen. Begrijpen veel mensen niet de bedoeling waarom mensen rokken dragen. Voor de meeste is het dragen van een rok omdat men zich daarbij goed voelt en het een mooi kledingstuk vindt. Niet om iemand te versieren.
denk dat vrouwen het ongemakkelijk vinden als mensen hun slip zien, maar ik vind dat vooral iets dat gewoon bij een rok hoort, gewoon maar accepteren en niet te veel mee bezig zijn. En als iemand er toch van geniet daar bewust naar te gluren, mischien maar denken dat is een zieke geest zonder goede hobby. Overigens kun je dan zelf ook je focus verleggen.
Verder mischien ver gezocht maar kan mij voorstellen dat je als vrouw toch sneller bekeken en/of onveilig voelt.
dat heeft met name 2 redenen.
1.te blote vrouwen zijn hoeren, thans wordt zo gedacht.
(dit zie je ook op middelbare scholen waar een jongen met blote bast meer geaccepteerd wordt dan een meisje, men spreekt van victim blaming)
2. verder zijn wij als man toch minder immuun voor een zedenmisdrijf.
Ik kan mij er wel wat bij voorstellen dat je als vrouw liever niet in een minirok, blote benen en in het donker naar huis fiets)
Natuurlijk houd een broek dat niet tegen, maar kan mij voorstellen dat je je daarin dan toch veiliger voelt.
Maar waarom draag jij rokken dan?
Om even bij mezelf te beginnen, bij mij begon het eigenlijk als "research", wist toen nog niet of ik het echt fijn zou vinden, verder heb ik eigenlijk gewoon liever koude en blote benen dan een broek. Kan natuurlijk ook een korte broek doen, maarja rok vind ik specialer.
Een rok is voor veel mensen een ingewikkeld kledingstuk.
Onder tienermeiden doet het ook niet geweldig, zelfs bij hoge temperaturen veel een lange broek. En dan te bekenen dat ik dat in de winter al amper draag, laat staan in de zomer.
In de winter draag ik korte rokken met een opaque panty er onder. Vaak wel met een langere blouse er overheen.