outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 587
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rene schreef: 24 mei 2024 06:45 Deze jurk werd het vandaag. IMG_20240524_063855.jpg
Mooi ..👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 587
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn rok gisteren en vermoedelijk ook vandaag als ik weg ga..
Bijlagen
BlurPhoto1716668975362~2.jpg
BlurPhoto1716668822549~2.jpg
BlurPhoto1716668822549~2.jpg (39.16 KiB) 785 keer bekeken
BlurPhoto1716668843313~2.jpg
BlurPhoto1716668843313~2.jpg (36.3 KiB) 785 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 375
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Een beetje kleuriger vandaag zodat we de wolkbreuk kunnen counteren :o
kleurig.JPEG
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Rik schreef: 26 mei 2024 16:38 Een beetje kleuriger vandaag zodat we de wolkbreuk kunnen counteren :o
kleurig.JPEG
Oh, jouw jurkje is ook best kort en strak! Nice
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jaguar
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

@rik en rené : bijzonder geslaagde outfits. proficiat.
@kortrokje : die jeansrok gaat je geweldig goed af : super !!
@Alex : ik gaf je hoger al commentaar

Gisteren wandeling gemaakt zo beetje tussen de buien door.
Vertrokken met enkel het jurkje maar ik had wel het truitje mee als back-up en dat was nodig. :roll:
Dat weer toch he, wanneer wordt het wat stabieler ?

Sneakers, dunne stay-up nylons en niet al te lang zwart jurkje met wit motiefje erin.

Geen enkele opmerking gekregen hoewel ik toch wel heel veel mensen ben tegengekomen, zelfs niet van de vriendelijke dame die de foto nam.
zwart jurkje met motief.jpg
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

jaguar schreef: 27 mei 2024 08:38 Sneakers, dunne stay-up nylons en niet al te lang zwart jurkje met wit motiefje erin.
Vind je het gek dat je geen commentaar krijgt? Staat je geweldig!
Ik zou willen dat ik zo’n figuur had!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 587
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

jaguar schreef: 27 mei 2024 08:38 @rik en rené : bijzonder geslaagde outfits. proficiat.
@kortrokje : die jeansrok gaat je geweldig goed af : super !!
@Alex : ik gaf je hoger al commentaar

Gisteren wandeling gemaakt zo beetje tussen de buien door.
Vertrokken met enkel het jurkje maar ik had wel het truitje mee als back-up en dat was nodig. :roll:
Dat weer toch he, wanneer wordt het wat stabieler ?

Sneakers, dunne stay-up nylons en niet al te lang zwart jurkje met wit motiefje erin.

Geen enkele opmerking gekregen hoewel ik toch wel heel veel mensen ben tegengekomen, zelfs niet van de vriendelijke dame die de foto nam.zwart jurkje met motief.jpg
Ja thanks jaguar... Mooie jurk 👗, wel kort hé, als je neerzit vast met de billen bloot.. Ik zie het wel graag, maar da's niks voor mij.. Met mijn billen bloot ergens opzitten, zelfs thuis niet,zoals je kan zien op bijgaande foto. .Ik leg zelfs een handdoek op de zetel in de auto..... Nee ik wil altijd of de jurk of de rok voelen onder mij als ik neerzit... Maar zoals gezegd, een héél mooie jurk.. Je staat er goed mee .
Groeten..👍👍👍👍👍👍👗👠
Bijlagen
BlurPhoto1716813704218.jpg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
beer63
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 apr 2012 14:06

Re: outfit van de dag

Bericht door beer63 »

Hallo jaguar, mooi jurk, ook mijn smaak, waar heb je die gekocht?
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 375
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Vandaag een geruite jurk van "Jessica" met koffiekleurige hold-up steunkousen.
Gisteren was mijn rechter onderbeen danig gezwollen dat de pijn ondraaglijk werd (zwaar motorongeval in 2006) Daarom vandaag geen risico genomen en deze ochtend meteen de steunkousen aan terwijl er nog geen zwelling was. Tja, die ongemakken geraak ik zelfs na al die jaren niet kwijt, soms de indruk dat het erger wordt met ouder worden :(
ruitjurk.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
rnhls
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2010 19:19

Re: outfit van de dag

Bericht door rnhls »

Mijn nieuwste aanwinst.
Trui Hema
Rok Esprit
Panty Oroblu
Schoenen Graceland (vanHaren)
Bijlagen
IMG_1978-4.JPG
Plaats reactie