outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
beer63
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 apr 2012 14:06

Re: outfit van de dag

Bericht door beer63 »

Dank je, ja panty van 10 denier en glanzend, vind ik het mooist, en ik hou van korte rokjes alhoewel ik ook langere in de kast heb hangen
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

beer63 schreef: 20 mei 2024 16:42 Dank je, ja panty van 10 denier en glanzend, vind ik het mooist, en ik hou van korte rokjes alhoewel ik ook langere in de kast heb hangen
Super. Zo zie en draag ik het zelf ook graag! Ik kijk uit naar je volgende bijdragen!!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 375
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Net terug van de kringloopwinkel... enkele bakken met "solden" aan €1,- per artikel.
Tja... voor €1,- kon ik deze blauwe bloemetjesjurk echt niet laten liggen.
Ideaal voor binnenshuis en in de tuin want ermee naar buiten doe ik niet.
In de tuin kan gerust wel want de buurman heeft me al vaker in een jurk gezien.
blauwebloemenjurk.JPG
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 22 mei 2024 15:21 Net terug van de kringloopwinkel... enkele bakken met "solden" aan €1,- per artikel.
Tja... voor €1,- kon ik deze blauwe bloemetjesjurk echt niet laten liggen.
Ideaal voor binnenshuis en in de tuin want ermee naar buiten doe ik niet.
In de tuin kan gerust wel want de buurman heeft me al vaker in een jurk gezien.

blauwebloemenjurk.JPG
👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Vandaag een jurkje!
Deze jurk en pumps heb ik beide deze week ‘nieuw’ gekocht via marktplaats. Hele outfit inclusief panty kost denk ik slechts €40

Voor mijn doen wel erg kort, maar dame net bij koffietentje onderweg vond het juist geweldig. ‘Wat zie je er leuk uit vandaag!’
Bijlagen
image0.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 375
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Alex schreef: 23 mei 2024 08:50 Vandaag een jurkje!
Deze jurk en pumps heb ik beide deze week ‘nieuw’ gekocht via marktplaats. Hele outfit inclusief panty kost denk ik slechts €40

Voor mijn doen wel erg kort, maar dame net bij koffietentje onderweg vond het juist geweldig. ‘Wat zie je er leuk uit vandaag!’
Ziet er leuk uit maar idd wel erg kort. Je moet al een goede dosis lef hebben om zo als man te gaan shoppen ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Rik schreef: 23 mei 2024 09:13 Ziet er leuk uit maar idd wel erg kort. Je moet al een goede dosis lef hebben om zo als man te gaan shoppen ;)
Ik had er een Adidas vest overheen, maar voor de foto ging dat vest even uit!
Die dosis lef is ook gewoon een kwestie van doen. En dat groeit. Net als dat de behoefte om het te doen groeit ;-)
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Rene
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 apr 2023 09:22

Re: outfit van de dag

Bericht door Rene »

Deze jurk werd het vandaag.
IMG_20240524_063855.jpg
jaguar
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Rik schreef: 23 mei 2024 09:13
Alex schreef: 23 mei 2024 08:50 Vandaag een jurkje!
Deze jurk en pumps heb ik beide deze week ‘nieuw’ gekocht via marktplaats. Hele outfit inclusief panty kost denk ik slechts €40

Voor mijn doen wel erg kort, maar dame net bij koffietentje onderweg vond het juist geweldig. ‘Wat zie je er leuk uit vandaag!’
Ziet er leuk uit maar idd wel erg kort. Je moet al een goede dosis lef hebben om zo als man te gaan shoppen ;)
Ik sluit me volledig aan bij wat Rik zegt. Inderdaad, het getuigt van lef om hiermee op stap te gaan! Heel dapper Alex! Maar wat ook klopt, met een jasje eroverheen zoals je in de reply zegt, is het meteen wat anders qua gevoel. Ik draag ook wel eens kort maar zelden zo strak. Maar waarom niet, super gedaan !
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 375
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

O, ik draag ook wel eens kort hoor, zowel rok als jurk maar dan enkel binnenshuis.
Vandaag nog eens een blauw kanten jurkje met voering tegen doorkijk.
blauwekant.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie