outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 13 mei 2024 06:28 Verkleinen is niet meer altijd nodig. De beheerder of applicatie eigenaar heeft de Max bestandsgrootte aangepast naar 3mb!
Hier het scherm van de mobiele applicatie, met omcirkeld de knop bestanden toevoegen.
Meer foto’s is meer op het knopje bestanden toevoegen drukken. Dan zie je ook meer bestandsnamen klaar staan, zie in mijn voorbeeld 1 & 2
Mocht je nog wel moeten verkleinen: dat kan je ook heel simpel doen door een mail naar jezelf te sturen met de foto’s. Vlak voor verzenden vraagt je telefoon of ze normale grootte of originele grootte moeten worden verstuurd. Als je daarna de van jezelf ontvangen foto’s opslaat, zijn ze verkleind.
Aah??ok.. Eens proberen volgende keer.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Zelfde jeansrok maat 48, kort, maar niet te kort...andere t shirt..
Ja inderdaad, moet dus niet echt verkleind worden.. Goed om weten.. Thanks Rik en Alex..
Groeten
Bijlagen
BlurPhoto1715643260823~2.jpg
BlurPhoto1715642699422~2.jpg
BlurPhoto1715642699422~2.jpg (37.61 KiB) 872 keer bekeken
BlurPhoto1715642685955~2.jpg
BlurPhoto1715642685955~2.jpg (41.61 KiB) 872 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Vandaag een dagje naar Amsterdam geweest. Daar
In polo, spijkerrokje, panty en sneakers rondgelopen. Onder andere op de Albert Cuyp markt.
Polo was wat warm, dus halverwege een tshirt gekocht bij een damesmodezaak. ‘Schat wat zie je er geweldig uit’.

Op de terugweg op het station deze foto laten maken. Dame keek nogal verbaasd vanwege de omgeving. Ik zei dat het niet zo voor de omgeving was, maar vanwege de rok en panty. Ze keek nog eens en zei ‘dat had ik niet eens gezien! Staat prima, moet je gewoon dragen!’
Bijlagen
IMG_6640.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 15 mei 2024 19:07 Vandaag een dagje naar Amsterdam geweest. Daar
In polo, spijkerrokje, panty en sneakers rondgelopen. Onder andere op de Albert Cuyp markt.
Polo was wat warm, dus halverwege een tshirt gekocht bij een damesmodezaak. ‘Schat wat zie je er geweldig uit’.

Op de terugweg op het station deze foto laten maken. Dame keek nogal verbaasd vanwege de omgeving. Ik zei dat het niet zo voor de omgeving was, maar vanwege de rok en panty. Ze keek nog eens en zei ‘dat had ik niet eens gezien! Staat prima, moet je gewoon dragen!’
Mooi Alex..👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Rene
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 apr 2023 09:22

Re: outfit van de dag

Bericht door Rene »

IMG_20240517_064655.jpg
Op kantoor
Outfit vandaag met blote been.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rene schreef: 17 mei 2024 07:00 IMG_20240517_064655.jpg
Op kantoor
Outfit vandaag met blote been.
Mooi Rene... Wat ook mooi is, dit is blijkbaar geen probleem voor je werkgever.. Da's wel tof... Ik "denk" dat sommige werkgevers het er moeilijk mee zouden hebben.. Ik heb het in de tijd, toen, nooit uitgetest, maar ik denk dat ik niet welkom zou geweest zijn .. Maar het zijn ondertussen andere tijden geworden, gelukkig maar .. Dat werkgevers/mensen toleranter geworden zijn blijkbaar..(sommigen?)
Groeten...
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 18 mei 2024 02:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Alex, Rene, Kortrokje : proficiat jongens, heel mooie outfits, doe zo verder !

Gisteren truitje gaan shoppen en daarvoor een naar mijn gewoonte :lol: lange rok aan.
Ik heb er wel wat gepast maar de keuze viel op dit wit superzacht exemplaar.

blauwe rok.jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

jaguar schreef: 17 mei 2024 11:32 Alex, Rene, Kortrokje : proficiat jongens, heel mooie outfits, doe zo verder !

Gisteren truitje gaan shoppen en daarvoor een naar mijn gewoonte :lol: lange rok aan.
Ik heb er wel wat gepast maar de keuze viel op dit wit superzacht exemplaar.

Mooi kort rokje😄😄
blauwe rok.jpg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

jaguar schreef: 17 mei 2024 11:32 Alex, Rene, Kortrokje : proficiat jongens, heel mooie outfits, doe zo verder !

Gisteren truitje gaan shoppen en daarvoor een naar mijn gewoonte :lol: lange rok aan.
Ik heb er wel wat gepast maar de keuze viel op dit wit superzacht exemplaar.


blauwe rok.jpg
Staat prachtig! Ook die (voor jouw doen) lange rok, heel mooi!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Niek
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: outfit van de dag

Bericht door Niek »

De laatste paar dagen in rok en panty de stad in geweest. Dit is de creatie van vandaag...
Bijlagen
Screenshot_20240518_162450_Gallery.jpg
Plaats reactie