Badpak van Adidas
Badpak van Adidas
https://www.telegraaf.nl/nieuws/4715970 ... -bestellen
Dat badpak van Adidas dat bij Adidas de Pride 2023 lijn symboliseert is met gemengde gevoelens ontvangen.
De reacties logen er niet om, want waarom lieten ze een man in een badpak zien?
Maar ze vergeten hun eigen geschiedenis waarin man en vrouw gekleed in badpak gingen zwemmen. Dat was begin vorige eeuw heel normaal.
Dat badpak van Adidas dat bij Adidas de Pride 2023 lijn symboliseert is met gemengde gevoelens ontvangen.
De reacties logen er niet om, want waarom lieten ze een man in een badpak zien?
Maar ze vergeten hun eigen geschiedenis waarin man en vrouw gekleed in badpak gingen zwemmen. Dat was begin vorige eeuw heel normaal.
Re: Badpak van Adidas
Die reacties worden aangestuurd vanuit besloten extreemrechtse forums, de auteurs zijn wellicht mannen onder een vrouwennaam. Veel kans dat ze maar wat graag in zo'n badpak zouden willen rondlopen.
Aan de ene kant kan je dat dus veilig negeren, maar aan de andere kant sijpelt dat gedachtengoed door naar de gewone man die niet doorheeft door wat voor schorem hij bedrogen wordt. Ik merk in elk geval wel dat ik meer dan vroeger opmerkingen krijg als ik in een rok rondloop
Aan de ene kant kan je dat dus veilig negeren, maar aan de andere kant sijpelt dat gedachtengoed door naar de gewone man die niet doorheeft door wat voor schorem hij bedrogen wordt. Ik merk in elk geval wel dat ik meer dan vroeger opmerkingen krijg als ik in een rok rondloop
Erg goed van Adidas om dit te doen. Fotos zien er ook erg mooi uit.
Dom commentaar natuurlijk, maar de positieve reacties zie je te weinig, maar zijn er ook.
Dom commentaar natuurlijk, maar de positieve reacties zie je te weinig, maar zijn er ook.
Badpak vind uit het 2de wereld oorlog tijdperk, zowel bij mam als vrouw. Doe dan bikini.
Bovendien is zo’n badpak zo lastig als je moet poepen.
Bovendien is zo’n badpak zo lastig als je moet poepen.
Laatst gewijzigd door jonathan7 op 31 mar 2024 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Personen met een wat dikkere buikpartij in bikini ??? Ik zie het niet meteen gebeuren
Als een badpak onderaan open kan met vb 3 haakjes zoals bij een corselet is dat ook al opgelost
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
@Jonathan. In plaats van "schijten" iets anders iets zeggen is voor de meesten van ons iets prettiger.
En zie je mij een man van 74 al in een bikini? Een badpak is dan wel wat prettiger om aan te hebben én om te zien.
En zie je mij een man van 74 al in een bikini? Een badpak is dan wel wat prettiger om aan te hebben én om te zien.
Ik wou er eerst ook op reageren maar praat niet graag met iemand die dergelijk taalgebruik hanteert
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Jonathan : er bestaat ook een forum voor man in badpak ,
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Wat mij betreft dan eerder een wetsuit, maarja das dan weer zo duur.
Ik vind een hotpands of minirok er dan weer niet uit bij een dik persoon msaar dat gebeurd ook...