outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Mooie jurk
..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Vandaag wordt het deze bloemenprint. Zomerse spirit maar ik ga er niet mee buiten hoor. Jurken zijn bij mij enkel voor binnensshuis. Naar de buitenwereld wil ik enkel als "man in rok" de boodschap uitdragen. "Man in jurk" zou hier een totaal andere reactie uitlokken vrees ik.
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Mooie jurk Rik.. En ja jurken zijn makkelijk hé... Ik draag ze elke dag.. Overal..Rik schreef: ↑15 mar 2024 10:09 Vandaag wordt het deze bloemenprint. Zomerse spirit maar ik ga er niet mee buiten hoor. Jurken zijn bij mij enkel voor binnensshuis. Naar de buitenwereld wil ik enkel als "man in rok" de boodschap uitdragen. "Man in jurk" zou hier een totaal andere reactie uitlokken vrees ik.
bloemenprint.jpg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Staat je goed!
Ik deel je mening niet helemaal. Ik draag vaak jurken, en krijg er dezelfde positieve reacties op als wanneer ik rokjes draag. Hier een voorbeeld.
Gewoon dragen wat jij fijn vindt joh!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mijn thuiswerkoutfit vandaag:
- Trui Only
- Rok Gerry Weber
- Panty Oroblu
- Veterboots Anna Field
- Trui Only
- Rok Gerry Weber
- Panty Oroblu
- Veterboots Anna Field
Laatst gewijzigd door rnhls op 03 jul 2024 07:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Wow!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mooi..
Outfit van de dag
- rokje: McGregor
- bruine panty: Cecilia de Rafael
- zwarte enkellaarsjes: Roberto d’Angelo
- zwarte coltrui: Girav
Dagje wezen shoppen in Gouda in deze outfit. Heerlijk.
Nul commentaar gehad.
- rokje: McGregor
- bruine panty: Cecilia de Rafael
- zwarte enkellaarsjes: Roberto d’Angelo
- zwarte coltrui: Girav
Dagje wezen shoppen in Gouda in deze outfit. Heerlijk.
Nul commentaar gehad.
Mooi...