outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Outfit 29/2
Bruine panty, bruine hoge pumps, groen leren rokje
Bruine panty, bruine hoge pumps, groen leren rokje
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Wat zie je er weer goed uit!
De combinatie van je kousen, je schoenen en het groene leren rokje is prachtig.
NB Wat leuk: een groen leren rokje, Nog niet eerder gezien.
De combinatie van je kousen, je schoenen en het groene leren rokje is prachtig.
NB Wat leuk: een groen leren rokje, Nog niet eerder gezien.
Dank voor het compliment!
De kleur en dikte van mijn panty komt op de 2e foto slecht over, daar lijkt het wel een maillot. Terwijl het een hele mooie dunne transparante panty is, die fonkelt als een malle. Voor de liefhebbers: het is een F@l#e Seidenglatt.
Enneh… ik heb nóg een groene leren rok!
Laatst gewijzigd door Alex op 01 mar 2024 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Simple rokjes vandaag
Laatst gewijzigd door Rene op 07 jun 2024 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Cool! En weer op je werk, daar ben ik wel jaloers op. Ik ben (vooralsnog) iets te schijterig daarvoor….
Mooie rok...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mooie rok...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn jurk
vandaag voor thuis... Ruimzittende jurk.. Heel aangenaam om te dragen... Zonder zakken dus ja enkel voor thuis te dragen .
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1709728236389_copy_247x362.jpg (12.69 KiB) 4495 keer bekeken
-
- BlurPhoto1709728216869_copy_234x326.jpg (12.61 KiB) 4495 keer bekeken
Mijn outfit vandaag. Jurk van esprit.