Inderdaad, gisteren was het door de strakke wind zelf met mijn legging net te fris aan de vis.
Zal ternauwernood toch nog eens een jeansbroek van zolder moeten halen

Inderdaad, gisteren was het door de strakke wind zelf met mijn legging net te fris aan de vis.
Ik kan niet anders want de hond gaat 3 - 4 keer per dag buiten en dan ben ik telkens toch zo'n 20 minuten buiten. Het stadspark is een lange smalle trechter waar het nogal eens flink durft waaien. Als er dan zoals de voorbije dagen temperaturen rond het vriespunt heersen dan voelt dat doo die wind snel als -6° of -8° en dan waait het echt ook snijdend door de legging heen. Gisterenavond en deze morgen was het weer 10°C maar pletsende regen. Ook niet leuk maar das de enige negatieve kant van een hond hebben hé... je MOET er door
Hoi Cor,Corpas schreef: ↑11 sep 2023 00:47 Hé, hier ben ik het helemaal mee eens, als er wordt bedoeld dat je gewoon geen ondergoed moet gaan dragen als je als man een rokje aantrekt. Ik draag rokjes omdat ik die zoveel prettiger vind dan korte broeken, met hun zinloze kruis en korte pijpjes. Rokjes voelen heerlijk vrij, zijn heel praktisch en bedekken alles. Trek je daar nog eens een onderbroek onder aan dan is dat effect zowat helemaal verloren.
En ja, wie gaat er onder rokjes kijken...? Die doet maar, inderdaad een beetje een afwijking. En dat je een beetje oppast in sommige houdingen is ook wel wat spannend. Denimrokjes waaien niet op, hebben zakken en staan goed, ik heb ze gewoon aan in openbaar vervoer, met niets daaronder. Dat gaat prima en het voelt supergoed. En vrouwen hoeven natuurlijk ook geen slipjes te dragen onder hun rokjes (en heel vaak doen ze dat ook niet, in ieder geval mijn vrouw...).