Asger Juel Larsen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
jan

Asger Juel Larsen

Bericht door jan »

Deze nog niet zo bekende mode-ontwerper timmert nu ook aan de weg met een mannenrok.
Naar mijn mening goed draagbaar en smaakvol, zeker de combinatie anorak en tas uit dezelfde stof.
Zelfs de schoenen, bij de meeste ontwerpers een lelijke en plompe sluitpost, passen er wonderwel bij.
001.jpg
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
dino

Re: Asger Juel Larsen

Bericht door dino »

jan schreef:Deze nog niet zo bekende mode-ontwerper timmert nu ook aan de weg met een mannenrok.
Naar mijn mening goed draagbaar en smaakvol, zeker de combinatie anorak en tas uit dezelfde stof.
Zelfs de schoenen, bij de meeste ontwerpers een lelijke en plompe sluitpost, passen er wonderwel bij.
001.jpg
Ik vind dit ook een zeer fraaie rok, best draagbaar als man. Valt netjes tot op de knie
jan

Bericht door jan »

Iemand van Skirtcafe.org wees mij erop dat het wel eens om een short zou kunnen gaan, gezien de schaduwen.
Zou kunnen, maar om het goed te maken hieronder nog twee ontwerpen van dezelfde ontwerper en dat zijn écht rokken.
Deze creaties vind ik effe wat minder mannelijk.
24_i.jpg
25_i.jpg
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
dino

Bericht door dino »

[quote="jan"]Iemand van Skirtcafe.org wees mij erop dat het wel eens om een short zou kunnen gaan, gezien de schaduwen.
Zou kunnen, maar om het goed te maken hieronder nog twee ontwerpen van dezelfde ontwerper en dat zijn écht rokken.
Deze creaties vind ik effe wat minder mannelijk.

[attachment=1]24_i.jpg[/attachment]

[attachment=0]25_i.jpg[/attachment][/quote]

Geef mij maar de eerste foto. De andere vind ik niet mooi. Kwestie van smaak.
rokkie

Bericht door rokkie »

Mooi komt op de tweede plaats comfort op de eerste plaats
Waar hebben die heren die rok gekocht ? H&M ?
Plaats reactie