Bijeenkomst 16 juni in Antwerpen
Re: Bijeenkomst 16 juni in Antwerpen
Toch denk ik dat je aanstaande zaterdag meer verbaasde blikken zult oogsten in Sinterklaas outfit dan in een rok, Jos!
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
moet deze dag helaas werken, was er anders graag bij geweest, allen een leuke dag toegewenst, wellicht tot een andere gelegenheid, groeten Beer63
?? Waar blijven al de stoere "rok"mannen, het aantal aanmeldingen is echt wel laag tov vorige bijeenkomsten ...
Hopelijk komen er nog enkele mannen / vrouwen (met/zonder rok) die "blote benen" hebben gelezen opdagen.
Programma ?? bezoek aan he modemuseum (voor zolang dit nog openblijft ...)
Zal aanwezig zijn, echter kan niet de ganse middag blijven.
Bye
DiDi
Hopelijk komen er nog enkele mannen / vrouwen (met/zonder rok) die "blote benen" hebben gelezen opdagen.
Bye
DiDi
TIP:
Ook een mogelijk leuk doel is Triskel, Korte Nieuwstraat 11, pal naast het Hendrik Conscienceplein. Deze winkel heeft Utilikilts op voorraad.
Handig voor degenen die nog nooit zo"n mannenrok gezien heeft.
Hierbij wens ik de deelnemers een erg gezellige dag.
Jan.
Ook een mogelijk leuk doel is Triskel, Korte Nieuwstraat 11, pal naast het Hendrik Conscienceplein. Deze winkel heeft Utilikilts op voorraad.
Handig voor degenen die nog nooit zo"n mannenrok gezien heeft.
Hierbij wens ik de deelnemers een erg gezellige dag.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Vorige keer in Amsterdam waren we ook maar met vijfDIDI69 schreef:?? Waar blijven al de stoere "rok"mannen, het aantal aanmeldingen is echt wel laag tov vorige bijeenkomsten ...
Bye
DiDi
Ik ,Bart,Jos,Treintje en Nik.

Morgen toch maar eens de infodienst van de NMBS bellen ...

...
Inderdaad Bart ik zal een trein of twee vroeger nemen om zo de omleiding te vermijden ,ik zal wel een Quikje of een MC meepikken in Antwerpen om zo op mijn dooie gemak naar de afgesproken plaats te begeven.
In de avond is het wel andere koek,maar soit dan loop ik langer in rok en dat heeft dan ook een voordeel
In de avond is het wel andere koek,maar soit dan loop ik langer in rok en dat heeft dan ook een voordeel

Bart als je de treinen eerder pakt dan de 1300 vanuit Brugge heb je een rechtstreekse verbinding