Union kilts is een van de internetbedrijven die cargo kilts verkoopt vergelijkbaar met Utilikilts maar dan een stuk goedkoper.
Ik heb er een gehad maar vond de stof veel te stijf waardoor lopen niet comfortabel bleek. Een ander forumlid vond dat ook.
Nu hebben ze een nieuw type, eindelijk een in beige, van wat lichter materiaal wat comfortabeler zou moeten zijn.
Inmiddels heb ik wat extra informatie gevraagd over de stof via een email. Als het antwoord goed uitvalt waag ik het erop en koop er eentje.
Het nieuwe type is te zien op http://www.kilts.org en vervolgens Brushed Denim Kilts.
nieuwe union kilts
nieuwe union kilts
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Re: nieuwe union kilts
Inmiddels heb ik een meeltje terug ontvangen waarin staat dat de stof zacht is en swingt.
Over de kreukbaarheid hebben ze het niet. Wel staat er nog bij "You'll love it, Jan" maar dat zou ik ook zeggen als ik de verkoper was...
Ik heb nog een paar dagen bedenktijd voordat het vakantiegeld binnen is.
Over de kreukbaarheid hebben ze het niet. Wel staat er nog bij "You'll love it, Jan" maar dat zou ik ook zeggen als ik de verkoper was...
Ik heb nog een paar dagen bedenktijd voordat het vakantiegeld binnen is.
Ze zie er wel mooi en leuk uit.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
ziet er goed uit Jan.
Maar waar let jij op; ik keek alleen naar de kilt, had niet eens gezien dat dit de achterkant was
zeuren mag af en toe, vooral omdat je niemand hebt, die het voor je kan strijken
(ik ook niet
)
Maar waar let jij op; ik keek alleen naar de kilt, had niet eens gezien dat dit de achterkant was

zeuren mag af en toe, vooral omdat je niemand hebt, die het voor je kan strijken

een fervent rokdrager
Strijken is een van de weinige bezigheden waarvan je zo snel resultaat ziet; even eroverheen en wég kreukel.
Vergelijk dat maar eens met verven
of, nog veel erger, behangen!
Strijken vind ik niet zo erg maar het is handiger als het niet hoeft, zoals bij mijn Sportkilts. Mijn Utilikilt moest ik elke avond even ontkreukelen.

Vergelijk dat maar eens met verven

Strijken vind ik niet zo erg maar het is handiger als het niet hoeft, zoals bij mijn Sportkilts. Mijn Utilikilt moest ik elke avond even ontkreukelen.
het wordt een beetje off topic, maar toch even:
strijken is dan wel snel, maar ook zo weer weg: even aantrekken, ga zitten en ja hoor, alweer gekreukt.
Verven en behangen daarentegen gaat jaren mee
Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur, wat hij wel of niet graag doet.
strijken is dan wel snel, maar ook zo weer weg: even aantrekken, ga zitten en ja hoor, alweer gekreukt.

Verven en behangen daarentegen gaat jaren mee

Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur, wat hij wel of niet graag doet.
een fervent rokdrager