givenchy gaat naar het strand

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
jan

Re: givenchy gaat naar het strand

Bericht door jan »

Je weet heel goed dat jouw en mijn gedachtenwereld 180 graden uit fase zijn.
Ik kan me dus niet verplaatsen in jouw redenatie.
Laatst gewijzigd door jan op 12 feb 2012 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Henry-L

Bericht door Henry-L »

mikvanes schreef:Bart:
Ik vraag me soms af of die vicieuze cirkel echt niet te doorbreken is.
Stel nu eens dat in een grote kledingwinkel, in de herenafdeling, aan een rek met jeansbroeken ook een paar jeansrokken zouden hangen. En dat ze verspreid hangen; telkens bij de overeenkomstige broekmaat.
Dat zou de drempel voor velen een stuk verlagen. Een man zou ongemerkt tussen twee broeken ook een rok naar het pashokje kunnen meenemen. Na hoeveel dagen zou een eerste man met een jeansrok (al dan niet weggemoffeld onder een jeansbroek) aan de kassa verschijnen?
Het probleem is echt niet het aanbod van rokken hoor. Leuke rokken zijn er legio. Net nog even in de stad geweest met mijn vrouw en een paar prachtige gezien. Dus een man die een rok aan wil, vindt echt wel iets van zijn gading. Maar welke man is zo gek?

Kijk, mannen zitten heel conservatief en angstig in elkaar. Op het moment dat je ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... en daar gaan we weer ... ;)

Het aanbod is inderdaad niet het probleem. In het zomerassortiment, dat nu in de winkels verschenen is, heb ik ook al heel wat voor mannen bruikbare rokken gezien.
Maar laat ons even denken aan de man die nog zit te overwegen van zou ik ... zou ik niet ... misschien wel ... Hmm, toch maar niet ... Die is er nog niet klaar voor om zomaar in een damesafdeling een voor hem doenbare rok te zoeken.
Maar stel je eens voor dat tussen de herenbroeken ook enkele rokken hangen. Dat zou toch voor die man heel drempelverlagend werken? Eerlijk gezegd zou het voor mij ook wel leuk zijn om 'en passant' even een rok te passen terwijl ik op jacht ben naar een nieuwe broek.
En dan kom ik weer bij die fameuse vicieuse cirkel. Die zoveelste, enkel op de catwalk zichtbare, mannenrok doet geen enkele extra rok aan een man verkopen; of het zou in een wel heel exclusieve winkel moeten gebeuren. Daarom, maak het de man het zo gemakkelijk mogelijk en kijk hoeveel rokken er uit de herenafdeling weggekocht worden. Dat zou sowieso een veel bruikbaardere parameter zijn voor de inkopers dan de hoeveelheid catwalkmannenrokken die gespot worden.

Bart
...
willi

Bericht door willi »

Apen op het forum?
Het moet toch niet gekker worden vindt Jan.
Maar beste Jan, ik had het dan ook over mens-apen.
Die zouden op dit forum beslist geen gek figuur slaan, in een mannenrok van Givenchy.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
jan

Bericht door jan »

Van fatsoen, respect en omgangsvormen heb je klaarblijkelijk ook geen kaas gegeten.
Einde discussie, het heeft toch geen zin.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Henry-L

Bericht door Henry-L »

<zucht> :roll:
zou het kunnen dat we al 2 pagina's ver zijn ?

Yep, we zijn al op de derde pagina ...
'k had het moeten weten dat er geen zinnige discutie meer te voeren zou zijn.

Ik ben dit zo'oo moe :?
...
Plaats reactie