Leuke dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
musa

Leuke dag

Bericht door musa »

Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en ik heb de tram genomen en een hele leuke tour gedaan rond Westende en Nieuwpoort in rok ,buiten een proestlach van een wat oudere koppel (heb gewoon vriendelijk gewuifd naar die mensen)en een wat verdwaasde blikken ,heb ik geen reactie gehad en eigenlijk vond ik dat jammer... raar hé,ik ben het zelf reactie gaan zoeken ,heb terrasjes gedaan en een café binnen geweest en het lijk hun gewoon niet te interesseren.

Ik had een donkere korte spijkerrok aan en mijn benen heb ik wel met veet onthaard ,een modieuze T-shirt en zonnebril.
en sportschoenen

Naar niettemin was het een leuke dag.
jan

Re: Leuke dag

Bericht door jan »

Men kijkt er gewoon niet meer van op. Die ervaring heb ik ook.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Jos

Bericht door Jos »

musa schreef:Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken
naar die schoenen zal zeker niemand kijken Musa en met dit prachtige weer lijkt het mensdom veel toleranter en vinden ze alles prima, dus ook die enkele man in rok, niettemin een hele leuke ervaring, die de burger moed geeft om door te gaan, zoals komende zaterdag
een fervent rokdrager
treintje

Bericht door treintje »

musa schreef:...,heb ik geen reactie gehad en eigenlijk vond ik dat jammer... raar hé,ik ben het zelf reactie gaan zoeken ,...
Hee, herkenbaar! Volgens mij ben jij besmet met hetzelfde virus als ik. Uit op reacties...
Verder een leuke ervaring!
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Henry-L

Bericht door Henry-L »

Heel leuk voor je Musa. Ik begrijp je wel. Op den duur zou je zelf alles doen om een persoonlijke reactie uit te lokken.

Die verbaasde blikken heb ik nu ook al wel gehad. De drukdoende gesprekken die ik zo nu en dan lijk te veroorzaken, zijn nog wel leuk om te observeren. Maar ik hoop nu toch wel eens een persoonlijke reactie te krijgen.

Vandaar dat ik volgende zaterdag voor de volle 24 uur rokdragen ga. Eerst om koffiekoeken naar de bakker, dan nog even naar de bankautomaat, ontbijten en dan richting Amsterdam.

;) Henry L
...
mikvanes

Bericht door mikvanes »

Goed zo. Nog meer die de stoute schoenen aantrekken.
Plaats reactie