naar de bakker
Re: naar de bakker
Mag ik hem een keertje van je lenen?
Je kunt hem ook kopen bij C&A. Scheelt bezorgkosten!
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
De bestelling is al geplaatst. Niet aan gedacht.jan reijman schreef:Mag ik hem een keertje van je lenen?
Je mag hem best van mij lenen, maar ik weet niet welke maat je hebt ?
Ik heb maat 38.
Bij C&A hadden ze deze rok ook in het donkerblauw (bijna zwart).
Ik heb op de luchthaven een vrouw deze rok zien dragen. Haar rok was grijs/roze van kleur.
Hij kreukelt wel wat omdat het een strak geweven katoenen stof is. Maar, inderdaad, het hoort zo. Ik zal er dus niet meteen mijn strijkbout opzetten. Door zo strak geweven te zijn, waait hij ook niet op.
De wijde achterzakken zijn echt de max! Ik heb de sierdrukknopen op de voorzakken verwijderd. Deze hadden zulke scherpe randen binnenin de voorzakken dat het pijnlijk was aan de handen. De koord rond de taille toont misschien wat vrouwelijk aan, maar voorlopig laat ik die er in zitten.
Het is op dit moment mijn favoriete rok. Ik heb hem in maten 42 en 44 gekocht; beiden in dat bruin. Met mijn zo nu en dan Bourgondisch leven schommel ik wat tussen deze twee maten.
Nu hoop ik maar dat we straks in Amsterdam niet allemaal deze rok dragen
Henry L
Ik heb op de luchthaven een vrouw deze rok zien dragen. Haar rok was grijs/roze van kleur.
Hij kreukelt wel wat omdat het een strak geweven katoenen stof is. Maar, inderdaad, het hoort zo. Ik zal er dus niet meteen mijn strijkbout opzetten. Door zo strak geweven te zijn, waait hij ook niet op.
De wijde achterzakken zijn echt de max! Ik heb de sierdrukknopen op de voorzakken verwijderd. Deze hadden zulke scherpe randen binnenin de voorzakken dat het pijnlijk was aan de handen. De koord rond de taille toont misschien wat vrouwelijk aan, maar voorlopig laat ik die er in zitten.
Het is op dit moment mijn favoriete rok. Ik heb hem in maten 42 en 44 gekocht; beiden in dat bruin. Met mijn zo nu en dan Bourgondisch leven schommel ik wat tussen deze twee maten.
Nu hoop ik maar dat we straks in Amsterdam niet allemaal deze rok dragen

...
Ik heb maatje 42 dus dat gaat niet. Kopen kan ik hem niet want ik heb geen geld.
@Henry-L: Heb jij deze rok dan al ?
Indien het lekker weer is, denk ik wel dat ik hem wel aan doe. 2 personen in dezelfde rok mag geen probleem zijn, lijkt mij.
@Jan: Jammer. Je had hem echt van mij een keer kunnen lenen, als je er maar geen vlekken in zou maken en kreuken.

Indien het lekker weer is, denk ik wel dat ik hem wel aan doe. 2 personen in dezelfde rok mag geen probleem zijn, lijkt mij.
@Jan: Jammer. Je had hem echt van mij een keer kunnen lenen, als je er maar geen vlekken in zou maken en kreuken.

Als iedereen zo'n rok draagt vragen de mensen "Van welk Schots voetbalelftal zijn jullie?"
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Hij zit echt geweldig. Heb alleen dat koordje er wel direkt uitgetrokken. Bovendien een leuk model.
@Jan: Het Elftal van Rokland.
Dan moeten we wel met zijn elven zijn. En zover ik het nu kan bekijken die zich aangemeld hebben zijn dat er 7. Er kunnen dus nog 4 verstekelingen op komen dagen.
@Jan: Het Elftal van Rokland.

Dan moeten we wel met zijn elven zijn. En zover ik het nu kan bekijken die zich aangemeld hebben zijn dat er 7. Er kunnen dus nog 4 verstekelingen op komen dagen.
RokSterNL schreef:@Henry-L: Heb jij deze rok dan al ?

Natuurlijk, het was op Jan's vraag naar wat ik bedoelde met mijn 'cargo rok' dat ik eerst een nietwerkende link (sorry) en dan de de website van wehkamp en de bestelcode heb meegedeeld.
Nu begrijp ik ook wat een vrouw voelt als iemand plots in dezelfde kledij verschijnt als die waar ze zo trots op is. Had ik geweten dat 'iedereen' plots 'mijn' rok zou gaan kopen, had ik 'mijn' rok niet zo maar aan 'iedereen' getoond. Het is 'mijn' rok, ik heb hem het eerst gezien en ik heb hem het eerst gekocht. Wat denken die wel? Zomaar 'mijn' rok kopen en dan nog gaan dragen waar ik bij ben in 'mijn' rok! Hebben ze zelf geen deftige rok in hun kleerkast hangen misschien?!
Al wie in Amsterdam 'mijn' rok draagt, geef ik een patat met mijn 'n sjakos ...

...
Ligt het nu aan mij of hoe zit het.
Heb ik soms iets verkeerd gedaan, of speel je maar net alsof je er boos om bent.
Als je echt er boos om bent, denk ik wat maakt dat nu uit dat ik hem ook gekocht heb.
Heb ik soms iets verkeerd gedaan, of speel je maar net alsof je er boos om bent.
Als je echt er boos om bent, denk ik wat maakt dat nu uit dat ik hem ook gekocht heb.
laat je niet op de kast jagen Rokster, zolang je de rok maar niet naar Amsterdam aan doet, want dat wil Henry al, zo te horen. En het lijkt me beter om met hem geen ruzie te gaan maken 

een fervent rokdrager