Wie draagt dit?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Wie draagt dit?

Bericht door jonathan7 »

Hoewel ik ook geen vrouw hierin zie rondlopen, 20cm lang trouwens eigenlijk meer een ceintuurband als je het mij vraagt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 374
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Wie draagt dit?

Bericht door RokkenRob »

Lijkt mij meer op een onderrok.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Wie draagt dit?

Bericht door jonathan7 »

en wat is daar het nut van? Waarom zou je dat gebruiken? dan doe je er toch een (onder)broek onder?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Wie draagt dit?

Bericht door Kortrokje »

jonathan7 schreef: 07 mar 2024 19:17 en wat is daar het nut van? Waarom zou je dat gebruiken? dan doe je er toch een (onder)broek onder?
Omdat men dat mooi vindt bvb? Ik hou wel van onderrokken en onderjurken, maar deze zou ik nu niet nemen.. Maar da's een goesting hé.. De één ziet dat wel graag dit model, de ander niet,ik niet echt, voor mij, om ik die te dragen bedoel ik hé.
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Wie draagt dit?

Bericht door Kortrokje »

RokkenRob schreef: 07 mar 2024 17:17 Lijkt mij meer op een onderrok.

Rob
Dat is t, maar dan een hele korte.. Ik hou wel van onderrokken en onderjurken, maar dit model is niet mijn favoriet...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Wie draagt dit?

Bericht door Kortrokje »

RokkenRob schreef: 07 mar 2024 17:17 Lijkt mij meer op een onderrok.

Rob
Dit is een onderrokje en een onderjurk van mij
Bijlagen
BlurPhoto1709913108189_copy_563x846.jpg
Onderjurk
Onderjurk
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Wie draagt dit?

Bericht door Kortrokje »

RokkenRob schreef: 07 mar 2024 17:17 Lijkt mij meer op een onderrok.

Rob
Dit is een onderrokje en een onderjurk van mij..
Bijlagen
Onderjurk
Onderjurk
Onderrokje en onderjurk
Onderrokje en onderjurk
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Wie draagt dit?

Bericht door jonathan7 »

O, ik dacht eigenlijk dat die rok gewoon een sexueel opwindend iets was om gewoon te dragen, evt, zonder onderbroek eronder. Om aandacht te trekken.
Een beetje het idee van die erectie onderbroeken voor heren die je op Aliexpress ziet.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Wie draagt dit?

Bericht door jonathan7 »

Kortrokje schreef: 08 mar 2024 00:59
jonathan7 schreef: 07 mar 2024 19:17 en wat is daar het nut van? Waarom zou je dat gebruiken? dan doe je er toch een (onder)broek onder?
Omdat men dat mooi vindt bvb? Ik hou wel van onderrokken en onderjurken, maar deze zou ik nu niet nemen.. Maar da's een goesting hé.. De één ziet dat wel graag dit model, de ander niet,ik niet echt, voor mij, om ik die te dragen bedoel ik hé.
Groeten..
Het is verborgen onder de gewone rok, dus wat is het nut ervan? Je trekt toch ook geen 2 sokken of schoen over elkaar heen?
Als je al iets onder een rok draagt is dat buiten de onderbroek om hooguit een broek of panty/mailiot als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Wie draagt dit?

Bericht door Kortrokje »

jonathan7 schreef: 09 mar 2024 13:38 O, ik dacht eigenlijk dat die rok gewoon een sexueel opwindend iets was om gewoon te dragen, evt, zonder onderbroek eronder. Om aandacht te trekken.
Een beetje het idee van die erectie onderbroeken voor heren die je op Aliexpress ziet.
Ja inderdaad... Het is best opwindend te noemen, zeker als een vrouw zoiets draagt... Ja vroeger waren vrouwen ook meer ingepakt in kleren hé... Nu is dat gewoon een broekje en een bh, en dat is t , bij velen... Maar vroeger was dat anders ja.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie