outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
DiKo
Berichten: 153
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Leuke anekdote.
Schept vertrouwen voor de toekomst!
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 564
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Vandaag deze jurk👗 om naar buiten te gaan..een jurk met steekzakken opzij... Lengte tot onder de knie, en met een klein mouwtje...
Deze jurk 👗 zit héél ruim.. Dus gemakkelijk...
Bijlagen
Mijn jurk vandaag..
Mijn jurk vandaag..
Resizer_16901512049651~3.jpg (8.18 KiB) 4836 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 564
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

marpie schreef: 23 jul 2023 07:53 Ik heb onlangs deze leuke rok aangeschaft voor een mooi prijsje.
Heel gemakkelijke stof en zit heerlijk.
Vrij nauw om de heupen maar knelt zeker niet, onderaan wat uitlopend.
Grijs met leuke witte streep op de zijkant, sportief zeg maar.

Gisteren voor het eerst mee buiten geweest voor een ferme wandeling.
Slechts één nadeel, is zonder zakken vandaar dat mijn sleutels en mijn telefoon rond de arm moesten.
Ach ja, als het dit maar is.

Het was nog vroeg en afgezien van een dame met een hond waar ik eventjes mee heb gewandeld en gebabbeld, niet echt veel volk tegengekomen.

Ik zag haar na een tijdje paar keer naar beneden kijken tot ik het maar zei, "ja, mevrouw, dat is een rok. :lol:
Kreeg als antwoord : "ah, maar dat heb ik ook hoor, zo eentje met een ingebouwde short hé?"
Waarop ik antwoordde : " nee hoor, geen short eronder, een gewone rok". :lol: :lol:
Kort het verhaal gedaan maar dan moesten onze wegen scheiden.
Ik kon niet echt meer haar reactie polsen maar ik had zeker niet de indruk dat ze dit afkeurde.
Ze gaat dagelijks wandelen dus wellicht kom ik haar nog wel keer tegen.
wandelen.jpg
Mooie rok en hij staat je goed...👍👍👍
Groeten .. En geniet verder van jouw rokken...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 564
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

marpie schreef: 16 jul 2023 16:27 Dat wordt al een hele collectie hé Kortrokje ! :lol:
Ja inderdaad.. Dat is zo.. Ik weet bij benadering niet hoeveel rokken en jurken ik nu heb .. Ik moet zeggen er zijn er momenteel ook bij die ik niet meer aankan, omdat ik de laatste bijna twee jaar ,20 kilo ben vermagerd... Waar ik voordien maat 54 in rokken droeg, zit ik nu momenteel aan maat 48, en sommige rokken met een elastische tailleband zelfs maat 46 of 44/46.. Mijn jurken zijn nog altijd dezelfde maat 54 of 54/56 , die heb ik ook al een tijdje en ja die zitten ruim, sommige.. Maar ik hoef niet zo gauw op de catwalk, dus voor mij is dat goed zo..
Ik hoef ook geen schoonheidsprijs te winnen... Ik wil enkel dragen hetgeen ik graag draag, en dat zijn rokken en jurken..
Het hoofdstuk broeken/pantalons is voor mij afgesloten sinds bijna 4 jaar inmiddels.. Nooit geen broeken/pantalons meer voor mij.. No way José... Sinds 2019 een afgesloten hoofdstuk...
Groeten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 241
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Op vakantie in het noorden. Heerlijk af en toe een dagje in rok, ditmaal een spijkerrokje.
Het is hier ca. 20 graden dus met een mooie transparante panty is best fijn!
Ik ben dit keer een stapje verder gegaan met (voor mijn doen) vrij grote oorringen (ik draag meestal slechts kleine knopjes) en lipgloss.

Zojuist ook paar jurken en rokken gepast, onder andere bij een Noorse “Cube” (We fashion) en een klein boutiekje. Men keek in de winkels totaal niet vreemd op.

Rokje: mcGregor
T-shirt (unisex): Nike
Panty: Falke Pure Matt kleur zwart
Ballerina’s: Gabor
Laatst gewijzigd door Alex op 16 aug 2023 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 564
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk voor buiten vandaag.. Een zwarte jurk met zakken uiteraard .
Bijlagen
Mijn jurk vandaag...
Mijn jurk vandaag...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 564
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn rok vandaag in huis.. Geen zakken, is ook niet nodig in huis .. Dit is een oude rok, komt nog van Neckerman... Maar oud of niet, het is een heel leuke rok...
Bijlagen
Resizer_16913324989111.jpg
Resizer_16913324989111.jpg (42.02 KiB) 4362 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Kortrokje schreef: 06 aug 2023 16:38 Mijn rok vandaag in huis.. Geen zakken, is ook niet nodig in huis .. Dit is een oude rok, komt nog van Neckerman... Maar oud of niet, het is een heel leuke rok...
[/quote

haha, is inderdaad van even terug hé. Neckermann is al even 'out of business' :lol:
Maar lange rokken blijven tijdloos hé !! Mooi hoor.
jaguar
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Ik ben op vakantie en vandaag kon het wel eens wat frivoler dacht ik.
Heel kort rokje aangedaan ;) en een wandeling gemaakt wat verder van huis.

niet echt heel opvallend, gewoon T-shirt en sneakers maar het rokje was wel korter dan ik dacht toen ik thuis de foto's bekeek hahaha.
Was ook een heel licht stofje maar heerlijk om aan te doen.

Ach ja, dit moet wel eens kunnen zeker ?

Voelde heel goed aan. Ben een drankje gaan halen in een lokale supermarkt waar ik de ogen op mij voelde branden ;)
maar niemand zei iets.

:lol:
zwart rokje.jpg
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Wie zou et een rok of ee’ strak kleedje dragen op reis ga de eerste week van september naar bordeaux. Zou het aan te raden zijn? Zou oo’ nep borsten dragen.
Wat doen jullie dan met de penis in het strak rokje laten zien of weg steken
Plaats reactie