belediging of compliment?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
jonathan7
Berichten: 140
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

belediging of compliment?

Bericht door jonathan7 »

Een groepje jongens (kwamen van achter fietsen) riep geloof ik, "lekker rokje babe" naar mij. moet is dat als belediging of compliment opvatten?
Riepen het trouwens pas toen ze bijna voorbij waren, toch niet zo stoer blijkbaar die jongens.

Dachten ze trouwens echt dat ik een dame was???
Gebruikersavatar
Januca
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 feb 2021 16:23
Locatie: Gasselte

Re: belediging of compliment?

Bericht door Januca »

Ik zou het opvatten als een compliment. Ze vonden je waarschijnlijk een lekker stuk om te zien.
Ga er maar niet van uit dat hij van te voren denken dat het een man in een rok is.
Allemaal hormonen en stoerdoenerij.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 362
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: belediging of compliment?

Bericht door Rik »

jonathan7 schreef: 04 mei 2024 19:04 Een groepje jongens (kwamen van achter fietsen) riep geloof ik, "lekker rokje babe" naar mij. moet is dat als belediging of compliment opvatten?
Riepen het trouwens pas toen ze bijna voorbij waren, toch niet zo stoer blijkbaar die jongens.

Dachten ze trouwens echt dat ik een dame was???
Ook al gehad met een groepje allochtone fietsers, die riepen "zijn je kleren in de was dat je de kleren van je vrouw aan moest trekken?"
Duidelijk NIET als compliment bedoeld maar zoals bij jou, toen ze al net voorbij waren en zich snel uit de voeten maakten. Niet stoer dus maar laf :(
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jonathan7
Berichten: 140
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: belediging of compliment?

Bericht door jonathan7 »

Rik schreef: 05 mei 2024 18:20
jonathan7 schreef: 04 mei 2024 19:04 Een groepje jongens (kwamen van achter fietsen) riep geloof ik, "lekker rokje babe" naar mij. moet is dat als belediging of compliment opvatten?
Riepen het trouwens pas toen ze bijna voorbij waren, toch niet zo stoer blijkbaar die jongens.

Dachten ze trouwens echt dat ik een dame was???
Ook al gehad met een groepje allochtone fietsers, die riepen "zijn je kleren in de was dat je de kleren van je vrouw aan moest trekken?"
Duidelijk NIET als compliment bedoeld maar zoals bij jou, toen ze al net voorbij waren en zich snel uit de voeten maakten. Niet stoer dus maar laf :(
Inderdaad laf, roep het dan eerder.
Ik was trouwens lopent, dan is het wel makkelijk om dit als fietser te roepen. (ben je veel sneller)
Ik ben trouwens vrij jong, en heb een redelijk kinderlijk uiterlijk, denk dat ze mij jonger inschatten. (jonger dan jouw denk ik, maar ook jonger dan mijn echte leeftijd)

Valt mij ook op dat tienermeiden het beter opvatten dan jongens, jongens roepen dingen, maar bij meiden hooguit wat gegil of gegiebel.
Jongens willen duidelijk sneller stoer doen.

zijn je kleren in de was dat je de kleren van je vrouw aan moest trekken?
Die zou bij mij wel erg ongepast zijn, ik heb geen vrouw, ben vrijgezel.
Plaats reactie