2018 nieuwe bijeenkomst ??

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Gesloten
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door Jos »

beste rokmannen ;)

we hebben weer een nieuw jaar met nieuwe plannen :?: , nieuwe ideeën :?:

zit daar en mogelijke bijeenkomst bij :?:

laat eens wat horen, doe voorstellen over een mogelijke locatie. Ik noem maar iets: Antwerpen, Maastricht, Utrecht, Deventer, enz
mag ook een kleinere plaats zijn, zoals Houten, Oss, Hasselt, enz

Mocht het een locatie worden in de buurt van de Duitse grens zal ik ook een bericht op het Duitse forum plaatsen, daar is tegenwoordig ook veel animo voor bijeenkomsten

Een geschikte periode lijkt mij ergens in april of mei, maar dan wel rekening houden met evt, feestdagen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door Redhawkje »

Leuk, en ik hoor wel waar het gaat gebeuren.

:)
Marica
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door RokkenRob »

Daar is al wat over geschreven op dit forum.
Datum maakt mij niets uit, locatie wel, daar ik in het hoge noorden des land woon.
Wat ook zeer bepalend voor mij is of er een wandeltocht aan verbonden zit, zoals 2 september 2017 in Nijmegen het geval was, want dat is voor mij geen haalbare kaart.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door Jos »

mijn idee bij zo'n bijeenkomst is het maken van een korte wandeling van een paar km door het centrum van de stad. Intussen wordt hier en daar een terrasje bezocht en kunnen bijzondere gebouwen worden bekeken. Wandelen in een rustig tempo, zodat het voor iedereen te doen moet zijn.
Ik probeer altijd van te voren een route uit te stippelen met evt. bijzonderheden, waarbij het startpunt meestal( in de buurt) van een treinstation ligt

Het streven is en blijft voor mij om je als man in rok te laten zien en dat doe het eenvoudigste op bovenstaande manier.

De uitnodiging telt niet alleen voor mannen in rok, anderen mogen ook mee, bijv. de partner, een kind, een vriend(in). Dit geeft dan ook het meest normale plaatje: een groep mensen, ieder op zijn manier gekleed en door iedereen geaccepteerd :D :D

@Rob
hoe ver wil naar het zuiden afzakken ?
Noem gewoon een paar plaatsen.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door RokkenRob »

Jos schreef: 25 jan 2018 10:02 Ik noem maar iets: Antwerpen, Maastricht, Utrecht, Deventer, enz
mag ook een kleinere plaats zijn, zoals Houten, Oss, Hasselt, enz
Als ik even letterlijk van deze lijst zou uitgaan dan komen 1. Hasselt, 2. Deventer (geboren en getogen) 3. Houten/Utrecht in aanmerking.
Nu ga ik even zeuren, want jij bedoeld waarschijnlijk Hasselt België en ik bij Zwolle. ;)
Ik ga nog wel eens naar een modelspoorbeurs in Houten en dat is voor mij 190km met 2 uur rijden en dat is ook wel het uiterste wat ik wil gaan.
De te rijden afstand is ook afhankelijk van de aanvangstijd en sluitingstijd.

Maar om het één en ander wat duidelijker te maken is het misschien verstandig om een dagindeling te maken met wat mogelijke tijden?
Dan wordt het misschien makkelijker voor een ieder om de keuze te maken.
Mocht Petra ook mee willen, dan wordt het wandelen nog lastiger voor mij, want dan mag ik ook nog een rolstoel voortduwen.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door RokkenRob »

Ik heb bovenstaand aan Petra laten lezen en indien haalbaar wil zij ook mee.

Echter zij kwam met het idee om ergens samen te komen op een vaste locatie onder het genot van een drankje en een mogelijk hapje.
Vele gelegenheden kennen een lopend buffet voor een vaste prijs per persoon.

Dan zou het er mogelijk zo kunnen gaan uitzien:
Tussen 14-14.30 uur bijeenkomen en 100mtr dom kwebbelen.
Tussen 16-17uur lopend buffet.
Tussen 17-18uur na borrelen.
Bovenstaand dient maar als voorbeeld, hierbij heb ik rekening gehouden dat men ook nog weer naar huis moet rijden en men dus niet midden in de nacht thuis komt.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door Jos »

een vaste locatie is altijd een mogelijkheid. Maar, zoals ik al zei, gaat mijn voorkeur ernaar uit zo veel mogelijk buiten zichtbaar aanwezig te zijn.

Als het terrasjesweer is, is dat geen enkel probleem.

Normaal gesproken liet ik iedereen verzamelen rond 13 uur en dan een doorlopend programma tot 17 a 18 uur.
Degenen, die dan naar huis willen, kunnen dat (eerder kan ook natuurlijk) en de rest kan evt. blijven om een hapje te eten en een aardig restaurant en dan naar huis.
Het komt ook wel voor, dat mensen een hotel boeken en blijven overnachten.

we kunnen kijken wat men wil.

Dus mensen:
als je geïnteresseerd bent, reageer !!
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door RokkenRob »

Petra en ik hebben het nog eens besproken en vinden het verstandiger om van de wandeling af te zien.
Als het een wandeling wordt met daarna gezellig samen zijn op een vaste locatie, dan komen wij rechtstreeks naar de vaste locatie.

Jos schreef: 26 jan 2018 19:48 Maar, zoals ik al zei, gaat mijn voorkeur ernaar uit zo veel mogelijk buiten zichtbaar aanwezig te zijn.
Als het terrasjesweer is, is dat geen enkel probleem.
Het weer is in dit altijd de bepalende factor en bij een vaste (binnen) locatie ben je niet van het weer afhankelijk.
Ik begrijp de insteek wel, je wilt op deze manier de man in rok onder de aandacht brengen.
Maar je hebt nog maar 2 reacties gehad.

Zoals Jos al schrijft: bij interesse, dan reageren.
Als er reacties komen met wensen, dan kan Jos ook een invulling aan de bijeenkomst geven.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door john »

Voor mij is de potentiele interesse aanwezig, maar voor mij zijn datum/tijdstip meer van belang dan locatie.

Ik hoor het wel.

John
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: 2018 nieuwe bijeenkomst ??

Bericht door Jos »

in dit topic kan ik geen poll meer aanmaken en start dus een nieuwe. Deze zal ik meteen sluiten om verwarring te voorkomen
een fervent rokdrager
Gesloten