weetjes van C&A

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

weetjes van C&A

Bericht door Jos »

C&A wist je dat.jpg
afgelopen week een drietal rokken bij C&A gekocht voor totaal 43 euro (25 + 9 + 9) :)
aan de kassa kreeg ik hun speciale editie van 100%NL magazine en een ledenpas erbij.
Bovenstaand onderwerp stond hierin.
Ik kreeg dus prompt het idee, dat C&A op dit moment de ideale kandidaat is om rokken voor mannen te promoten. Hoe mooi zou het niet zijn, als zij aan hun lijstje kunnen toevoegen:
wist je dat:
* de rok voor mannen maar geen kans kreeg tot C&A de mannenmode uitbreidt met rokken door eenvoudig een deel van huidige assortiment aan de herenkant te hangen (in afwachting van door anderen ontworpen rokken voor mannen)
of
* de rok voor mannen maar geen kans kreeg tot C&A goed draagbare en betaalbare mannenrokken in hun assortiment opnam, ontworpen door hun modeman Frans Molenaar

Met dit in gedachten de volgende brief aan het concern geschreven:
Beste mensen,

in de speciale editie van 100%NL magazine geven jullie op pagina 49 aan op heel veel punten de eerste te zijn.
Dan kunnen jullie ons een groot plezier doen:
Geef mannen wat meer mogelijkheden qua kleding, hang ook rokken op de herenafdeling zodat wij niet altijd gedwongen zijn bij de damesafdeling te zoeken.
Er zijn natuurlijk ook rokken voor mannen ontworpen door o.a. Marc Jacobs, Jean-Paul Gaultier en Vivienne Westwood.
Misschien een idee voor Frans Molenaar om ook rokken voor mannen te ontwerpen, goed draagbaar en betaalbaar, zoals de huidige rok, die nu alleen nog op de damesafdeling hangt.
Door zijn jarenlange ervaring met herenmode en sinds kort ook met damesmode zou hij uitstekend in staat kunnen zijn iets voor ons rokdragende mannen te betekenen. Daarnaast is er nog een grote groep mannen, die wel een rok zou willen dragen, maar het nu nog niet durft.

met vriendelijke groet,

Jos Geerdes
een fervent rokdrager

lid van de fora: < http://www.rokvoormannen.nl/index.html > en < http://www.rockmode.de/ >
daarnaast heb ik ook contact met leden van het franse forum: http://asso.i-hej.com/index.php
een fervent rokdrager
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: weetjes van C&A

Bericht door Jean Luc »

Cher Jos ,
tu es être humain formidable ,espérons que nous serons entendus et ce le plus rapidement possible .
Je te remerçie du plus profond qu'il est possible de le faire
Beste Jos,
je bent geweldig mens, laten we hopen dat we zullen worden gehoord en dat zo snel mogelijk.
Ik dank u uit de grond die kunt je doen
Lieber Jos,
Sie sind wundervolle Menschen, hoffen wir, werden wir gehört und dass so bald wie möglich.
Ich danke Ihnen aus tiefstem die Sie tun können
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: weetjes van C&A

Bericht door Jos »

cher Jean-Luc
merci pour ton reaction si vite, je voulais repondez a ta mail, mais c'est ne pas neccessaire encore
Jos

hallo Jan-Luc
dank je voor de snelle reactie, ik had het op je email willen plaatsen, maar dat is nu niet meer nodig
Jos
een fervent rokdrager
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: weetjes van C&A

Bericht door willi »

Indrukwekkend! Dat internationale karakter van onze site. Ik voel me bijna nederig worden.
Maar,eh . . . goed werk Jos.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: weetjes van C&A

Bericht door treintje »

Goed gedaan Jos!
Ik ben benieuwd of er iets uit komt.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: weetjes van C&A

Bericht door mrcsk »

Ja Jos prachtig.
Ook ik ga er mijn meeste rokken kopen bij C&A of wel BEL&BO.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: weetjes van C&A

Bericht door Jos »

de eerste reactie is binnen :o , waar heb ik dit ooit eerder gelezen ?
namen heb ik weggelaten
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke personen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,

met vriendelijke groet,
C&A Nederland
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: weetjes van C&A

Bericht door jan »

Dat zal dan wel H&M zijn geweest of zo.

Sommige C&A rokken zijn qua pasvorm wel bruikbaar maar er kleven naar mijn smaak twee nadelen aan:
De zakken zijn veel te klein en alle jeanskleding heeft tegenwoordig van die lelijke voorslijtplekken.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: weetjes van C&A

Bericht door Jos »

Het antwoord van C&A is binnen, helaas niet wat ik ervan gehoopt had, maar in ieder geval een serieus antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij krijgen deze vraag wel meer.
Toch kiezen we er niet voor om als allereerste deze trend te brengen.
Wij zijn trend volgend en zullen er zeker op inspringen, wanneer de markt er klaar voor is.
Ook in de grote mode centra's als Londen, Milaan en New York is het nog een zeer klein aanbod.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,

met vriendelijke groet,
C&A Nederland
Ik heb ook een reactie terug gestuurd:
hartelijk dank voor uw snelle en concrete antwoord.

U bent het eerste modebedrijf, dat door mij of een van de andere leden van forum benaderd wordt, waarbij wij een fatsoenlijk antwoord krijgen. Zij laten het bij een eerste reactie, waarbij de vraag wordt doorgestuurd.

Dank hiervoor, maar wij blijven hopen, dat de rok voor de man een normaal kledingstuk wordt, net zoals in het verleden de broek dat voor de vrouw is geworden
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: weetjes van C&A

Bericht door jan »

Mooi, dan zijn we tenminste niet afgescheept met een flut-reactie en da's al heel wat.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Plaats reactie