OTTO, de nieuwste mode

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2111
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

OTTO, de nieuwste mode

Bericht door Jos »

op het duitse forum gevonden een uitzending van Otto over de nieuwste mode voor mannen.
Het gaat een beetje over rokken en meer over kosmetica:
http://time4fashion.lifestyle.msn.de/?ocid=hpt4f
een fervent rokdrager
jan

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door jan »

Ik ben er niet van achterovergevallen. Die Ben met z'n pet vond rokken voor mannen maar niks. Ik vond hem ook niks dus een gelijkspel.
Enkele jaren geleden las ik op deze site dat Otto al eens een mannenrok in de verkoop had die goed verkocht. Een plaatje daarvan heb ik nooit gezien.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2111
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door Jos »

Je hebt helemaal gelijk, Jan, dus heb ik maar weer eens de knuppel in het hoenderhok gegooid.
Onderstaande mail heb ik zonet naar Otto nederland gestuurd:

Beste Otto medewerk(st)er,

ik heb zojuist jullie duitse filmpje bekeken over de nieuwe mannenmode:
http://time4fashion.lifestyle.msn.de/?ocid=hpt4f

hierin laten jullie ook rokken voor mannen zien (zie ook de bijlage), waarvan ik echter in de catalogus niets van kan terug vinden, zowel op otto.nl als op otto.de
Kunnen jullie dit uitleggen ?

Iets meer over mijzelf:
ik ben een man, die graag rokken draagt, net als vele andere mannen, zoals u zult kunnen zien op volgende fora:
http://www.rokvoormannen.nl en http://www.rockmode.de

Bijlage:
rok van Otto.jpg
een fervent rokdrager
jan

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door jan »

Ik ben benieuwd!
Ik heb een paar jaar geleden een jeansrok besteld bij OTTO met plooien zodat je er ook mee kan fietsen. De afbeeldingen toonden aan dat deze rok niet van die lelijke lichte plekken had.
Eenmaal uitgepakt bleken er toch van die voorgesleten vlekken in te zitten dus heb ik dat ding subiet teruggestuurd.
Bovendien waren de steekzakken veel te klein.
Daarna werd ik bestookt met OTTO-reclame en het heeft moeite gekost om dat ongedaan te maken.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door treintje »

Laten we hopen dat er iets uit komt, Jos.
Maar het zal wel weer hetzelfde gaan als altijd, vrees ik, dat je een standaard weinig zeggend mailtje terug krijgt.
Heb je trouwens nog iets terug gehoord over die regenlaarzen?
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door treintje »

<Off Topic Mode>
jan reijman schreef:Ik heb een paar jaar geleden een jeansrok besteld bij OTTO met plooien zodat je er ook mee kan fietsen.
Wat voor fiets gebruik jij met een rok, Jan?
Herenfiets of damesfiets?
</Off Topic Mode>
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
jan

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door jan »

Ik heb een werkelijk vreselijk lichaam vol arthrose, reuma, SI-gewrichtsproblemen* en nog veel meer.
De laatste keer dat ik een fiets kocht is meer dan 10 jaar geleden en toen al kreeg ik mijn rechterbeen niet over het zadel van een herenfiets. Dus kocht een damesfiets mede vanwege de rokken.
Overigens vind ik het bij fietsen volstrekte onzin dat er een verschil is; hobbyfietsen en mountain-bikes hébben niet eens een horizontale stang!
Overigens begrijp ik wel waar je heen wilt, Treintje. Je zou gesteld hebben dat ik een damesfiets moet nemen. Zo slim was ik al.

* Anatomische les: De benen zijn met het bovenlichaam verbonden via een triangelconstructie waarvan de heup het dragende deel vormt. Het SI-gewricht en nog eentje waarvan ik de naam niet weet vormen de uitlijning, zo'n beetje als de voorwielophanging van een moderne auto. Bij mij is het SI-gewricht tweemaal vastgelopen hetgeen door de manueel therapeut
op meesterlijke wijze werd verholpen middels een onvoorstelbaar pijnlijke kunstgreep zoals dat bij bekwame therapeuten gebruikelijk is. Deze therapeut heet, werkelijk waar, André van Duin. We hebben vaak krom gelegen van het lachen. (moest 'ie me weer rechtbuigen)
Overigens kan ik ook op een damesfiets niet fietsen met een gewone rok. Met plooien gaat het wél.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door treintje »

Nee hoor Jan, ik was alleen nieuwsgierig, meer niet.
Ik heb zelf nog nooit met een rok gefietst dus was ik benieuwd hoe mannen dat doen. Op een damesfiets dus.
Overigens weet ik nog van mijn opa dat hij destijds op advies van de familie ook een damesfiets kocht omdat hij zijn been ook niet meer over het zadel kreeg. Hij heeft er nog jaren met plezier op gefietst.
Herenfietsen zijn in feite ook ondingen en ik begrijp het onderscheid ook niet.

On topic maar weer.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
jan

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door jan »

On topic, vanwege de kilt, ben ik op mijn fiets te zien in mijn fotoalbum. De vraag is wat er roestiger is; de fiets of ik.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2111
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: OTTO, de nieuwste mode

Bericht door Jos »

de roest op de fiets kun je nog wat aan doen, Jan ;)

ik heb onder << off topic >> een nieuwe topic gestart over de rok en de fiets, om het hier niet al te zeer te laten ontsporen
een fervent rokdrager
Plaats reactie