outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 20 jun 2022 19:34
Kortrokje schreef: 19 jun 2022 23:47 Mooie jurk, Rik... En hij staat je werkelijk héél goed.. Ook niet moeilijk met het slanke lichaam dat jij hebt, zoals ik dat zie op de foto's hé...👍👍👍👍
Groeten...
Hmmm... zo slank ben ik ook weer niet hoor, mijn 96 kg zijn gelukkig verdeeld over 185cm lengte :lol:
maar wel last van "love handles" en een Bourgondisch buikje... waar shapewear al niet goed voor is hé ;)
Och dat valt dan toch werkelijk niet op bij u zunne Rik... Ja ik heb werkelijk een dikke buik hé... Das wel een groot verschil toch... En ja ik weeg 10 kilo meer dan jij... Voor 1,74m dus ja, veel teveel hé... Maar ik werk er wel aan met behulp van een diëtiste...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk vandaag... Dit is een heel leuke jurk... Deze jurk draag ik vooral thuis. Waarom, omdat er geen zakken aan de jurk zijn... Maar het is een heel leuke jurk om te dragen . En het is al een héél oude ook... Komt nog van Neckerman, en die zijn al héél lang niet meer in België actief, tesamen met Quelle, waar ik toen ook kocht...
Groeten
Bijlagen
Mijn jurk..
Mijn jurk..
Resizer_16559003897231.jpg (45.72 KiB) 1967 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 08 jan 2024 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Hallo allemaal.

Mijn outfit van donderdag (erg warm ) en van vandaag.
Lekker kort, maar dat maakt niets uit ook al ben je in de 70.
Natuurlijk met blote benen in de zon.
Bijlagen
In de tuin.jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk vandaag, en misschien morgen ook nog...
Bijlagen
Mijn jurk vandaag...
Mijn jurk vandaag...
Resizer_16561156349821.jpg (26.45 KiB) 1926 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

DiKo schreef: 25 jun 2022 00:25 Hallo allemaal.

Mijn outfit van donderdag (erg warm ) en van vandaag.
Lekker kort, maar dat maakt niets uit ook al ben je in de 70.
Natuurlijk met blote benen in de zon.
Mooie rok hoor... Ik heb er ook één enigzins gelijkend,t is te zeggen ook een jeans met rits... Maar tegenwoordig dus meestal jurken, door mijn omvang en gewicht is dat makkelijker voor mij.. Ik heb ook een jeansjurk met rits vooraan...
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Vandaag deze denim rok met plooien, blauw herenhemd er boven.
IMG_1251b.jpg
IMG_1250b.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: outfit van de dag

Bericht door MaricaV »

Staat je goed Rik.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Gisteren een camo t-shirt met een beige outdoor rok.
Geen bh hieronder dus puur natuur manboobs ;)
IMG_1256b.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Deze jurk was mijn jurk die ik gisteren aanhad... Jurk zonder mouwen, zomers, én met twee zakken... Dus gemakkelijk om onze sleutels of gsm of noem maar op in kwijt te kunnen... Voor sommigen is die te vrouwelijk, maar dat zijn dingen waar ik niet naar zie, ik zie die graag, ik draag die, punt .
Groeten
Bijlagen
Mijn jurk gisteren
Mijn jurk gisteren
Resizer_16563651806431.jpg (38.73 KiB) 1835 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Vandaag deze jurk met onderjurk zoals u waarschijnlijk wel merkt... Dit is ook een jurk met twee zakken... Steekzakken..
Zit makkelijk,niet te lang van lengte.. Ideaal..
Groeten
Bijlagen
Mijn jurk vandaag... Met onderjurk...
Mijn jurk vandaag... Met onderjurk...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie