outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: outfit van de dag

Bericht door MaricaV »

Ik ben chauffeur op haakarm en portaal vrachtwagens. Ik moet lekkere vrijheid in bewegen hebben , en die rokken geven mij die en toch heb ik alles bij me, geen handtas meer nodig.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 15 sep 2021 10:58
Kortrokje schreef: 15 sep 2021 10:02 Er zijn dus nog veel mannen die het gemak van een rok of jurk niet kennen hé.. Laten wij maar rustig verder genieten.. Wij weten wel hoe aangenaam het is om rokken en jurken te dragen..
Groeten..👍👍
Dat weet ik nog zo niet. Ik denk dat er meer mannen rokken en jurken dragen dan we vermoeden, alleen komen die er niet voor uit, dragen het stiekem, enkel binnenshuis of als niemand in de buurt is. Misschien enkel 's avonds naar buiten als het donker is... Vraag is ook of men echt actief op het internet gaat zoeken of er een forum zoals het onze bestaat. Vraag is ook of ze na het vinden van ons forum ook meteen hun "klederdracht" aan ons willen openbaren? Schroom of angst om herkend te worden? Kan nochtans vrij anoniem hier hoor. Denk dat er van al onze leden vrijwel niemand zijn echte naam gebruikt, geen locatie bij het profiel zet en ook geen herkenbare foto. Tja... wat je op internet post gaat er ook nooit meer af natuurlijk. Als je enkel post wat je anoniem kwijt wil is er echter geen probleem toch ;)
Ja daar zegt u zowat Rik, inderdaad.. Dat is inderdaad goed mogelijk, dat er mannen zijn die het enkel binnenshuis doen, in rok of jurk rondlopen... Uiteindelijk zijn wij ook zo begonnen, de meesten onder ons denk ik.(??) Én ja ik heb dit forum eigenlijk ook gevonden, ik zeg niet toevallig, maar al zoekende op mannen en rokken, of mannen in rokken enz... Jaja dat is heel juist wat u daar zegt...
Groeten . En rok en jurk maar verder.. Ik doe het ook..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk voor vandaag, en vermoedelijk ook morgen indien het nog altijd mooi weer is.. Dit is een heel leuke jurk om te dragen.. Licht, luchtig.. Mooi, de jurk dan .
Groeten, en rok en jurk lustig verder..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Gisteren dagje vrijaf en naar mijn favoriete schoenenwinkel geweest.
Ik draag niet altijd hoge hakken maar zo nu en dan moet dat toch wel eens kunnen.

De combinatie, hoge pumps met steentjes op de achterkant, met het donkere metallic jurkje vond ik super en ook de dame van de schoenenwinkel vond dit zeer geslaagd.
Waren niet zo goedkoop maar kom. ;)

Meestal draag ik wat sobere rokken of jurkjes maar zo nu en dan heb ik super zin om 'all the way' te gaan: kort jurkje, vrij bleke nylons, kort jasje, pumps.
Het moet wel wat klassevol blijven en ik wil zeker niet als een goedkope transvestiet overkomen.
Geen make-up, pruik, handtas...

In een stad wat verder van huis weg ben ik wat kledij gaan shoppen in deze outfit en uiteraard draaiden vele hoofden in mijn richting hahaha !
Toch werd ik heel vriendelijk geholpen door de dames in de twee kledingwinkels waar ik ging.

Ik vroeg de tweede winkeldame om iets in deze stijl en ze bleef maar jurkjes aanrukken :lol: Was ook heel benieuwd naar mijn verhaal en complimenteerde met de jurk en schoenen. Heel aangenaam !
De jurkjes die ze me voorstelden werden mijns inziens hoe langer hoe korter: maar meneer "jij hebt absoluut de benen om zoiets te dragen" !
Enfin, ik ben inderdaad buitengekomen met een superkort kleedje :roll:
Wie kan de charme van een vrouw weerstaan ?
Ik weet wel niet of ik er mee op straat kan komen,super mooi maar zoooooo kort en superstrak.
Ik kan wel eens een foto plaatsen voor wie het wil zien :lol:

Ik weet echter wel dat de outfit waar ik mee op stap ging super vrouwelijk is.
Wat denken jullie ? Voor herhaling vatbaar of totaal niet ?
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

marpie schreef: 13 nov 2021 23:26
Ik weet wel niet of ik er mee op straat kan komen,super mooi maar zoooooo kort en superstrak.
Ik kan wel eens een foto plaatsen voor wie het wil zien :lol:

Ik weet echter wel dat de outfit waar ik mee op stap ging super vrouwelijk is.
Wat denken jullie ? Voor herhaling vatbaar of totaal niet ?
Nou Marpie, dat is echt wel heeel erg kort :roll: en superstrak.
Maar als ik de foto bekijk denk ik: met zo'n figuur staat het fantastisch. Een mooi slank lichaam en een stel prachtige benen.
Als je het zou durven om zo de straat op te gaan vind ik je heel dapper. Wat zullen de mensen kijken. :o
En als de vrouwen kijken doen ze dat alleen uit jalousie. :mrgreen:

Een ding is zeker, ik zou het niet durven.
Gebruikersavatar
Januca
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 feb 2021 16:23
Locatie: Gasselte

Re: outfit van de dag

Bericht door Januca »

Marpie je ziet er geweldig mooi uit zo.
Prachtig jurkje met mooie hoge hakken.
Geniet er van.
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: outfit van de dag

Bericht door MaricaV »

Prachtige combinatie, ik ben jaloers op jouw benen Marpie. Ik zit met erg dikke kuiten waardoor mooie hoge laarzen al moeilijk worden.

Schoenen met hoge hak draag ik zelden, maar ik vind het wel fijn om er een keer erg vrouwelijk uit zien als we uitgaan. Maar eenmaal weer thuis, UIT die dingen!
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: outfit van de dag

Bericht door Niek »

Ziet er goed uit. Mooi alles in één geheel
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Nice outfit en figuurtje Marpie!
Zo te zien Stravers, daar word je als man fijn geholpen.
Ik loop ook altijd graag in rok door Amsterdam centrum. Men is er veel gewend en men reageert niet zo snel op een man in een rok, zelfs niet met panty en hakken (wat ik ook graag doe, zie bijlage)
Laatst gewijzigd door Alex op 19 jan 2022 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

DiKo schreef: 14 nov 2021 07:50
marpie schreef: 13 nov 2021 23:26
Ik weet wel niet of ik er mee op straat kan komen,super mooi maar zoooooo kort en superstrak.
Ik kan wel eens een foto plaatsen voor wie het wil zien :lol:

Ik weet echter wel dat de outfit waar ik mee op stap ging super vrouwelijk is.
Wat denken jullie ? Voor herhaling vatbaar of totaal niet ?
Nou Marpie, dat is echt wel heeel erg kort :roll: en superstrak.
Maar als ik de foto bekijk denk ik: met zo'n figuur staat het fantastisch. Een mooi slank lichaam en een stel prachtige benen.
Als je het zou durven om zo de straat op te gaan vind ik je heel dapper. Wat zullen de mensen kijken. :o
En als de vrouwen kijken doen ze dat alleen uit jalousie. :mrgreen:

Een ding is zeker, ik zou het niet durven.
Nou, dit is geen dagelijks outfit hoor ! :D Zoals ik al zei : "zo nu en dan"...
En dan nog waar ik echt niemand ken. En ik loop ook heus geen uurtje door de stad, paar winkels en klaar.
Helaas moet het zo want ik hou wel van deze kledingstijl. :)
Plaats reactie