Falke Shelina

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Falke Shelina

Bericht door beachlion »

Alex schreef: 15 okt 2017 00:12 Als je ruwe handen hebt, gebruik dan gewoon bij het aantrekken handschoentjes. Van die latex dokters/schilders handschoenen werken al prima, bij veel (online) beenmodewinkels hebben ze ook een soort satijnen handschoentjes om panty's/kousen aan te doen. ......
Moet ik dan ook nog een mondkapje voordoen? ;)

Maar ik koop wel een doos met die dunne handschoenen.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Falke Shelina

Bericht door RokkenRob »

Als je begint te kwijlen van de panty is het misschien wel verstandig om een mondkapje voor te doen, scheelt een hoop vlekken. ;) :lol:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Falke Shelina

Bericht door WesleyN »

Als er een scheurtje in je nagel zit, dan is het moeilijk panty's aan te trekken. Maar mijn nagels zijn meestal kort, dus meestal gaat het gewoon makkelijk.

Maar Beachlion kan beter wat dikkere panty's dragen. Dan zie je niet dat je benen behaard zijn.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Falke Shelina

Bericht door WesleyN »

RokkenRob schreef: 15 okt 2017 10:09 Als je begint te kwijlen van de panty is het misschien wel verstandig om een mondkapje voor te doen, scheelt een hoop vlekken. ;) :lol:

Rob
Ja zo kan ie wel weer...
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Falke Shelina

Bericht door RokkenRob »

Wesley,

Beachlion gaf zo'n mooie voorzet, dat ik hem wel binnen moest koppen. :lol:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Falke Shelina

Bericht door wimjansma »

Ik volg jullie advies en ga naar de Hema.
Daar schiet me overigens te binnen dat de andere opa van ons jongste kleinkind een tijdje geleden is overleden. Ons kleinkind had het goed verstaan: Opa is naar de Hema, zei ze. Zo lief ! Maar dat zeggen alle opa's natuurlijk.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Falke Shelina

Bericht door WesleyN »

Mijn dochter heeft een hele leuke opa, mijn vader. En hij is heel gek op kinderen en de kinderen zijn helemaal gek op hun opa. Maar hij zegt tegen mij vaak dat mijn dochter zijn favoriet is. Ja ik bof wel met zo'n dochter. Maar toch moet ze wel eens bijgeschaafd worden. Want zij heeft toch een eigen willetje. Maar als je 9 bent, mag je nog steeds niet alles.

En toen was het onderwerp panty's ineens verdwenen... hahaha.... Panty's is eigenlijk voor mij net als sokken of kousen. Ik wil ze zo goedkoop mogelijk hebben. En ik had vroeger Falke Tiago kousen. Normaal 16 Euro. Nu gewoon Hema kousen 60den 2,50 Euro. Ze zien er ongeveer hetzelfde uit. Maar voelen anders. En ze gaan ongeveer net zolang mee. Best lang eigenlijk. Ja als je over 20den praat... die gaan dan weer heel kort mee. Maar Falke Shelina panty's, ik ken ze eigenlijk niet zo. En Falke is een bekend merk. Maar ik heb het geld er niet voor over en ik loop rustig een Hema binnen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Falke Shelina

Bericht door Yvan »

Zelf ben ik een grote fan van Falke en hun materiaal is leuk om te dragen. Mijn grootste verrassing ooit was een Wolford Velvet De Luxe 50, heel zalig om te dragen, maar 29 euro per panty is net iets teveel van het goede.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Falke Shelina

Bericht door RokkenRob »

Yvan schreef: 18 okt 2017 06:01 Zelf ben ik een grote fan van Falke en hun materiaal is leuk om te dragen. Mijn grootste verrassing ooit was een Wolford Velvet De Luxe 50, heel zalig om te dragen, maar 29 euro per panty is net iets teveel van het goede.
Is dus maar 2.50 euro duurder dan de pure matt 100, die je anders draagt, dus het valt dan nog wel mee met het: teveel van het goede. :oops:
I know, je moet ergens een/de grens trekken. :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Falke Shelina

Bericht door Yvan »

RokkenRob schreef: 18 okt 2017 11:25
Yvan schreef: 18 okt 2017 06:01 Zelf ben ik een grote fan van Falke en hun materiaal is leuk om te dragen. Mijn grootste verrassing ooit was een Wolford Velvet De Luxe 50, heel zalig om te dragen, maar 29 euro per panty is net iets teveel van het goede.
Is dus maar 2.50 euro duurder dan de pure matt 100, die je anders draagt, dus het valt dan nog wel mee met het: teveel van het goede. :oops:
I know, je moet ergens een/de grens trekken. :mrgreen:

Rob
Het gaat hier dan wel over een 50 denier. In vergelijking met een Falke Pure Matt 50 die 18 euro kost is een Wolford De Luxe 11 euro duurder. ;) Of anders gezegd, voor wie de oude munt nog gekend heeft: 11 euro = 24,24 gulden duurder (of 440 Belgische frank).
Real men wear skirts
Plaats reactie