Nieuwe rokjes voor de zomer

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Nieuwe rokjes voor de zomer

Bericht door Corpas »

Mijn rokjes bestel ik altijd gewoon online, bijv. bij Zalando.
Zojuist heb ik er weer vier uitgezocht, omdat de zomer begint en ik echt geen korte broeken meer draag.
Zie hieronder.
Samen met mijn vrouw sportieve minirokjes gezocht, ook een paar met zakken, anders mis je dat toch wel.
Voor mij is maat 44 meestal prima, mocht het toch niet goed zitten dan stuur ik ze natuurlijk terug.
Deze rokjes zijn wel kort maar dat is de bedoeling, dat staat leuk, voelt vrij en lijkt sterk op een korte broek.
Omdat ik nooit ondergoed draag onder mijn rokjes (klassieke Schotse dracht) let ik wel een beetje op.
Hele korte rokjes meestal niet naar de supermarkt of zo, al valt het reuze mee, je bent toch keurig bedekt.

Ik ben benieuwd hoe deze gaan bevallen, als er reacties zijn op deze modellen laat het weten.
Wat voor rokmaten dragen andere mannen (ik ben 190 lang)?
Grappig dat je kleding op de websites alleen getoond wordt door vrouwen en meisjes!

bestelling rokjes.JPG
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Nieuwe rokjes voor de zomer

Bericht door Kortrokje »

Corpas schreef: 25 mei 2022 14:52 Mijn rokjes bestel ik altijd gewoon online, bijv. bij Zalando.
Zojuist heb ik er weer vier uitgezocht, omdat de zomer begint en ik echt geen korte broeken meer draag.
Zie hieronder.
Samen met mijn vrouw sportieve minirokjes gezocht, ook een paar met zakken, anders mis je dat toch wel.
Voor mij is maat 44 meestal prima, mocht het toch niet goed zitten dan stuur ik ze natuurlijk terug.
Deze rokjes zijn wel kort maar dat is de bedoeling, dat staat leuk, voelt vrij en lijkt sterk op een korte broek.
Omdat ik nooit ondergoed draag onder mijn rokjes (klassieke Schotse dracht) let ik wel een beetje op.
Hele korte rokjes meestal niet naar de supermarkt of zo, al valt het reuze mee, je bent toch keurig bedekt.

Ik ben benieuwd hoe deze gaan bevallen, als er reacties zijn op deze modellen laat het weten.
Wat voor rokmaten dragen andere mannen (ik ben 190 lang)?
Grappig dat je kleding op de websites alleen getoond wordt door vrouwen en meisjes!


bestelling rokjes.JPG
Ik bestel bij Bonprix... In jurken maar 54 of 54/56, in rokken , het hangt er vanaf, vaste tailleband of elastische tailleband..50-52 of 48, 48-50 ... Ik ben 1,74m maar ik weeg meer dan 104 kilo nu momenteel.. Ik kom van 120 kg
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie